Om vi nu lyckas ta oss riktigt långt i det här får vi alltså möta ett ganska blekt Rögle - men frågan är ändå om vi verkligen skulle ha skuggan av en chans?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om vi nu lyckas ta oss riktigt långt i det här får vi alltså möta ett ganska blekt Rögle - men frågan är ändå om vi verkligen skulle ha skuggan av en chans?