Lars Molin får meditera i båset ikväll, bara postiva tankar! Vi kan vinna! Tar vi oss dessutom en titt i historiken så ser vi att Timrå krossade VF i just Scandinavium med 12-1 söndagen den 26 januari 1975. I bistra tider som råder så får man suga på sådana karameller från svunna tider - kanske var det bättre förr?
1-1 just nu, bara elva kassar kvar - kom igen nu gubbar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
1-1 just nu, bara elva kassar kvar - kom igen nu gubbar!
GO TIMRÅ GO!
ÄLSKA TIMRÅ IK 4-EVER!