Tack TIMRÅ IK för en alldeles fenomenal säsong, det har varit underbara matcher för oss supportrar att följa. Grabbarna i laget, tränar duon, läkare, matrialare alla förtjänar de riktligt med beröm samt Kent "Nubben" Norberg som gjorde det hela möjligt med så bra nyförvärv.
Vi supporterar - VI KAN VARA STOLTA ÖVER TIMRÅ IK
TIMRÅ IK är dom bästa .... heja, heja, heja TIMRÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Grabbarna i laget, tränar duon, läkare, matrialare alla förtjänar de riktligt med beröm samt Kent "Nubben" Norberg som gjorde det hela möjligt med så bra nyförvärv.
Vi supporterar - VI KAN VARA STOLTA ÖVER TIMRÅ IK
TIMRÅ IK är dom bästa .... heja, heja, heja TIMRÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!