Återigen visar Zäta att han är jä.. bra! Man fick lite skrämselhicka när dom började prata om hans tumme,men det verkar ju gå bra ändå. Äntligen fick han göra mål också. Ser fram emot 2 perioder till,och snart...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man fick lite skrämselhicka när dom började prata om hans tumme,men det verkar ju gå bra ändå.
Äntligen fick han göra mål också.
Ser fram emot 2 perioder till,och snart...