Tranås AIF

Fler klubbar · 3704 inlägg · 900 ämnen

Hur ska detta sluta...

Hur ska detta sluta...
Jahaja...detta ser onekligen inte bra ut. Jag tycker personligen att det ä spelarna på isen som gör så TAIF vinner el förlorar, Hasse kan ju inte gärna dra på sig skridskorna o gåra mål eller nåt. Därmed inte sagt att Ljungren gör allt rätt, för det tycker jag verkligen inte. Det första han borde göra är att bänka hela "rävkjedjan" som jag tycker varit klart sämst dom senaste 3 matcherna. In med Skidén bl.a, han sliter ju verkligen o dett kan nog göra att hela laget tänder till...

Nu får killarna fan dra på sig "blåställen" o börja slita. Man vinner inga matcher på finlir. Fram me TAIF-hjärtat o JOBBA JOBBA JOBBA!!!

Likadant på läktarna för övrigt...SKRIK o VRÖLA så in i helvete nu grabbar...nu lyfter vi fram grabbarna...

Sv: Hur ska detta sluta...
Hmm...FCS ska ALLTID stödja laget. Även om 1000 personer i publiken skulle bua åt hemma-laget så ska ALLTID klacken stödja!!!.
-
Funderar på om inte Hasse har en alldeles för tam ledar stil. Taif är ett mycket ungt lag, en Per Bäckman kopia skulle nog va bra.
Sen tror jag tyvär på en mer defensiv hockey med Jobbar handskarna på. Taif spelar en underbar hockey för publik ögat, men det är ingen hockey som man vinner matcher på. Framför allt inte borta matcher.

Skyll inte på Ljunggren det är ju i alla fall spelarna som är ute på isen vad spelarna sen gör där kan inte tränaren göra så mycket åt! Utan varje spelare måste rannsaka sig själva och skärpa sig både offensivt och defensivt, det hasse kan göra det gör han innan matchen för under matchen är det mycket svårt att ändra på något som är fel

Där tror jag att du har fel. Spelarna borde känna på hur det är att spela utan klack, för nu är det faktiskt bara upp till dom hur dom vill ha det! Dom måste bjuda till lite nu annars förtjänar dom ingen bättre placering. Sen tror jag att Hasse sköter sitt, det är SPELARNA som måste ta tag i de nu och visa vad dom går för.
Kämpa, kämpa på bara
hur bra har förresten Pelle Bäckman lyckats med sitt Malmö?

Forza taif

« · 15446