Hittade en del statistik på Mange: I Taifs dress har han följande stats: 170 matcher 85 mål + 48 assists i lillehammer gågna säsongen: 39 matcher 30 mål + 25 assists
Yes! Mycket skit snackas det på den här sidan, om avhoppade materialare, inga sponsorer, bla, bla. Magnus Axelsson till TAIF igen. Slutsnackat! TAIF satsar uppenbarligen framåt, på olika sätt. Gryyymt kul och skönt. Välkommen tillbaka, Magnus!! Likt ett barn på julafton surfar man in på denna sida ett par gånger om dan numera...
Ojojoj, man tror inte det är sant sicket kanonförvärv. Räkna med att Axel kommer att sätta skräck i motståndarnas backar och målvakter i vinter!
Axel drar säkert med sig många Taifare som står och velar med kontrakten! Holmström får väl en del att tänka på, han vill väl spela med sin gamla vapendragare?
Johnny B Good: "Axel" är väl antagligen inte helt billig i drift kan man tänka. Inbillar mig att detta kan vara ännu en indikation på att "Holmis" har givit ett negativt besked, och i och med detta har TAIF fått loss lite pengar till att värva "Axel". Men vad vet jag...
Verkar som att sportgruppen jobbar mycket diskret. Har t.ex. inte sett "Axels" namn nämnas en enda gång på denna sida. Däremot floerar olika spelarrykten dagligen som man nog för ta med en stor nypa salt. Med sportgruppens diskretion i åtanke kan man ju hoppas att de har fler sena påskägg att dela ut i början av nästa vecka. Pihlström? Wallberg? Jo, en back skulle sitta riktigt fint...
grymt skönt faktiskt må jag säga me axel ett kanonnyförvärv som d komemr mycket glädje utav så det ser vi alla fram emot Patrik M: ja anledning att dra på smilbanden så d stänker om det är en alldeles rätt anledning=))) mycket positivt är ordet=))
I Taifs dress har han följande stats:
170 matcher 85 mål + 48 assists
i lillehammer gågna säsongen:
39 matcher 30 mål + 25 assists