mattias - 74: haha är du dum tror du jag har börjar dricka pilsner redan för att se att de åker ut ikväll??? knappast, its a long way to the top..................
mattias - 74: hehe inte jag heller jag dricker ofta pilnsner till frukost om det är nåt speciellt. Självklart vinner sverige... Anledningen är enkel, det kommer en skock slovaker till ett land där vodkan är gratis, tror du de är pigga??? vi vinner med 5-2
T T: Så har tydligen Ryssland drabbats av ett avbräck, Morozovs armbågsskada som han fick i matchen mot Tjeckien behöver opereras och han kommer att missa resten av matcherna i VM.
Paddan: Man skall inte gotta sig åt andras olycka, men själv hoppas jag att deras spelarbuss välter påvägen till matchenl, så ingen kan spela. Känns som vi skulle behöva det.
Fortsätter finnarna spela så här tufft kommer ryssarna snart inte att ha några hela spelare kvar att ställa upp med. Iofs kommer finnarna inte att ha några spelare kvar på isen de heller, på grund av matchstraff och tiominutare.
70 Rodrigues: Vi får inte vaggas in i deras spel då är vi körda. Tre Kronor ska spela sitt spel med blytung defensiv med riktigt vassa spelvändningar,samt bra målvaktsspel. Kanadensarna kommer säkert försöka smälla på i början utav matchen,förhoppningsvis så drar dem på sej utvisningar,som vi kan utnyttja.
Jag tror Tony syftade på eftermiddag,men matchen spelas ju ikväll(17.15) Men iofs eftersom han blitt smålänning så kanske det är tidsskillnad därnere:))