Tre Kronor

Nationellt · 17963 inlägg · 810 ämnen

Manfall inför VM

Sv: Manfall inför VM
70 Rodrigues: Även om han anmäls så blir det inget annat än semester, tyvärr...så egntligen kvittar det väl, eller?

Ambroo: Blir han anmäld så borde han ju samma chans att spela som dem andra som "ligger på gränsen".....

Bissett19: Tror nog att Lundqvist och framförallt Johansson ligger bättre till där...

Bissett19: Med tanke på hur vårt backspel varit så tror jag det är stor risk att BÅG anmäler Odågan istället för Bäckström. En back till sätter ju press på de andra. Nu har vi ju i och för sig A.Holmqvist på bänken redan men han har ju inte visat någon vidare form, men det är klart det har ju inte Odågan heller gjort.

Men jag tror att Bäckström skulle tillföra mer än Odågan till laget, helt klart.

GävleLasse: Det har du alldeles rätt i, att Holmqvist och framförallt Timander går före är fantastiskt. Visst är det synd på Bäckis, men hellre Oduya i dagsläget.

Ambroo: känns som att en övertalad och motiverad Niklas Lidström skulle sitta fint nu

I går sade ju Bengt-Åke att Alfredsson inte var aktuell för VM,nu verkar han ha gjort en kovändning o vill ha dit "Affe",han har gjort en "Lagerbäckare" o lämnat ett meddelande på hans mobilsvar......

www.expressen.se/index.jsp?a=585514

Bissett19: hehe får se hur det blir.
man kan ju alltid hoppas

Bissett19: Vore riktigt skoj om han kom....guldchanserna ökade rejält då

Db_04:

ehh vi har ju Zäta det räcker !!

mattias - 74: så vi ska tacka nej till en av NHLS absolut bästa forwards?

Db_04:

absolut inte men jag tror vi kan vinna guld utan alfredsson, tror inte man skall ha för många stjärnor i ett VM!! Personligen tror jag inte han kommer

mattias - 74: En sån kille som Alfie kan man aldrig få för många av :)

Ta bort Tony Mårtensson eller Jesper Mattsson och sätt Alfie där så blire kanon :)

Db_04: Efter vad jag har förstått så har Affe tackat nej....

slashpuppie: vi får väll se...hoppas på de bästa iaf

Hehe, härligt med Perra som expert =)

Det blev nej tack från Alfredsson!!

Se länk!!

Bissett19: De va iof väntat... nu är det bara att hoppas att dom flästa vaknar till liv nu

Bissett19: Visste man inte att gällde laget så skulle man kunna tro astt han har blivit anmäld för något fuffens.

Grattis, nu får vi hoppas att han får spela också

« · 717247