Växjö Lakers HC

599 inlägg · 43 ämnen

Forum

« · 2092834 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Imponerande Växsjö!
{Yoda Marklund}: HaHa vilken lustig stavning du har på Indianerna, är du analfabet?
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Alisandali:

Om du läser historiken så borde du väl veta att köööp betyder ”hej” på Växköpiska? Försöker ju bara vara trevlig
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund:
Du har just gett ordet sinnesslö ett ansikte vad vill du meddela med ditt ö meddelande ?
Oj , råkade kolla in historik och lär väl säga grattis till att ni får ha tillgång till dator på "hemmet" .
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp: hoppas pesonen är ok .
Såg otäckt ut.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: om man inte vet vad som hände i verkligheten ska man nog inte skriva om händelsen.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund:
Svingade får han gärna skippa även om vår nuvarande gett Jämtin på nosen=friskhetecken.

Däremot tackar man inte nej till en som hittar billiga fynd som överpresterar. Andreas Kalops och Buddy Holly (första vändan) exv.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Tarasov:

En köpmanisk typ som svingar vilt då och då? :-)
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp:
Jag hoppas vi får en sportchef som eran fram tills dess.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Tarasov: se fram emot att möta er i en snar framtid.
Där modo hör hemma.
(Tingsryds amrekanska back slutade efter eran match)
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp:
Tänkte inte så mkt på det, tänkte mest på att vi behövde en 3a. Tkte de gjorde en ok insats mot oss i första matchen.

Mitt intryck var att vi inte riktigt lyckads komma åt målet i senaste matchen, även om vi tog oss in i deras zon.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Tarasov: var du lika förvånad som jag över tingsryd senast?
Tränabytet har satt fart på dom (otur för modo)
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp:
Du är så välkommen så, här på HS är vi som en enda stor familj där alla älskar alla. Respekt, förståelse och vänlighet är ledorden😎😉.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö! Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Tjurn : tyvärr sämsta forumet i Sverige.
Men jag går in och tjatar med er andra istället
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp: har du många å skriva med på erat forum?
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp:


jag förlorar hellre med hedern i behåll än att vara fake. Sådan är jag.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Varför skriver du sådan smörja här när du tom blir bortplockad från ditt eget lags forum för att du skriver sådan smörja. Det är väl bättre att du vänjer dig att förlora mot Växjö. GO LAKERS!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
DansbandsWolf:

Förluster mot Växköp, Qatar och indijanena svider helt klart mest. Indijanena är dock ett genuint hockeylag så där brukar det gå över fort, men torskar mot horlagen brukar svida länge får jag erkänna.

Är det inte en ny match snart?
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp: Tack för eran vinst över fuskAIK igår så vi kunde dra ifrån dem med ytterligare 2 poäng och 3 plusmål, vi tackar ödmjukast.
Och visst är det underhållande med Yoda som har så svårt att komma över en förlust, speciellt mot er och oss.
Man blir glad!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Tarasov: Jag har inte den insynen men det verkar intressant helt klart!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp:

stämmer det inte att köööööp betyder hej på Växköpiska? Det trodde jag? Köööp kööööp på er, bra match igår.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växjököp:
Hur går tankarna kring Karl J, kommer ni behålla eller tror du ni kan tänkas låna ut/släppa honom?
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Jag förstår din frustration, Skellefteå är inget bra lag. GO LAKERS!!!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Köööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööp VÄXKÖP LAKERS HOCKEY STORT HJÄRTA!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Det är ju inte oss ni slåss om guldet med så ni kan ta o köra lite lätt imorrn!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Sofos: Hehe, nog är jag enig angående den saken!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
jå1:

Vi får spela om det, men varnar er att dynastiernas ser guldsugna ut
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
jå1: Jomenvisst, men kan vi inte i varjefall enas om att det stavas Växjö?
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Upp som en sol, ner som en pannkaka, har en känsla att den meningen kan spegla våra matcher mot Växjö och er 🤔
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Duncan:

DOM HAR JU STORT HJÄRTA!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Växsjö imponerade verkligen! Hur mång pytsar satte dom mot Skellefteå i finalspelet?
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Duncan:

vänta till efter lördag innan du kaxar igång...
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Såg laget i Timrå o dom var otroligt bra. Man förstår att dom utklassade Skellefteå i finalspelet.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
VÄXJÖ LAKERS STORT HJÄRTA!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Ingen som skriver här? Då får jag passa på och bjuda på ett litet kööööööööööööööööp!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
kööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööp!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Varför köpa från tyskland och danmark, när det finns bättre spelare från hemlandet? Girighet och pengar styr, jag vet!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Agent07:

Inköpte juniortysken Bock och inköpte juniorfinalen Rondbjaer var båda väldigt duktiga när de fick chansen.

Men Evertsson hittade en liten lucka i spelarbudgeten och lyckades klämma in de billiga doldisarna Rasmussen och Miele. Han är bra på att få pengarna att räcka!

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
hanzon: De köper in SHL spelare trots att deras juniorer krigade till sig SM silver i J-20 superelit och då höll sig flera flera juniorspelare på Brännströms nivå i HV71 . Brännström fick dock in avgörande mål i förlängningen. Tråkigt att Växjö inte vågar satsa på sina egna juniorer! SM guldet skulle vara mer värt då!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
kulltorp: Vilken tur för Lakers att de fick låna EP av oss..
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Metal Guru: Hahahah, sant.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Man skulle kunna säga att Skellefteå blev Hallamslaktade i den här serien.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Axle San:
Ja det vart bra gjort! Grattis
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Märkligt att dom inte får fram några egna spelare.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Växsjö? Trodde det stavades Växjö.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Grattis alla Lakersfans 🍾🏅👏🏻
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Kööööööp,

inget snack, ni var heeeelt jävla överlägsna. Grattis till guldet!
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Yoda Marklund: Lite imponerande av Växjö,men dom har klart det bästa laget och är dopade som fan. Så inte så imponerande.
Kommentera

Sv: Imponerande Växsjö!
Kööööööööööp igen, glöm ej göra en läkarundersökning på Rahimi efter de våldsamma smällarna han åkte på!
Kommentera

« · 2092834 · »