« Föregående · 2041407 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
{8889}: domarna har bestämt sig . Nu kör all in har dom kommit överens med hv om . .
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8889}: Tydligen bara brynäs som inte får crosschecka i den här matchen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Den yngre zebran har gjort livet surt för oss vid ett par tidigare tillfällen. Gillar uppmärksamhet.
Tack domarna att ni satsat era pengar på våra motståndare!!!!
Tack domarna att ni satsat era pengar på våra motståndare!!!!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Suck..
Hade bara Andersen tagit ner den med handen hade det inte ens vart en målchans..
Hade bara Andersen tagit ner den med handen hade det inte ens vart en målchans..
Sv: A proposito de nada
YEEESSS Birgersson med sitt första, skönt att Brynäs kvitterar trots att de i Jerusalem har köpt zebror istället för åsnor.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäs bås bara böjer sig framåt och tar årets mest patetiska 5a i rumpan. Inte ens ett klagomål eller en förklaring efterfrågas...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sören Persson gjorde även en kalkoninsats i matchen Leksand-Växjö...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Undrar om hur länge det dröjer innan zebrorna hittar på en ny utvisning?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Sen tänker man den krosscheckingen som Ölund fick i ansiktet så han blev knockad å inte kunde resa sig upp . Blev t.o.m inte en 2a på det . Perfekt nu har HV vänt som önskat fy fan
Sv: A proposito de nada
lapad: Fy fan för domarna. Tack så jävla mycket för att ni avgör matchen.
Önskar att Molin sågar domarna på presskonferensen. Det är värt böter.
Önskar att Molin sågar domarna på presskonferensen. Det är värt böter.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Mattson: Tack idiot Sören det är en jävla skäm att bo i samma kommun som dig...... döm villa istället ditt svin....
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vad är det som gör att Brynäs får så många utvisningar mot sig? Är vi enögda, är domarna usla eller vad handlar det om? Så har det varit hela säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blir inte det minsta förvånad om HV spelaren är tillbaka i tredje, vart ligger ansvaret på honom förresten? Han har nuddat pucken 0,01 sek tidigare och är uppenbarligen inte beredd på tackling, lika stor amatör som domarna
Å där kommer kvittering, TACK FÖR DET ZEBROR
Å där kommer kvittering, TACK FÖR DET ZEBROR
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Någon som hann med och se vad han fick matchstraff för? Jag har sett repriserna men jag uppfattade inte vad han skulle få matchstraff för?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nu fick som bort Brynäs största hot . Bra jobbat Domare och Hv. Pajas liga fyfan . Ska förfan inte vara en 2 a engång .
+ 2
« Föregående · 2041407 · Nästa »