« Föregående · 2494412 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Alla Helvetes Kval
Falken: Tydligt att det lönar sig att sätta press på Brynäs. Palve, Friman och Johanesson har alla gett bort pucken i egen zon inom loppet av ett par minuter. För dåligt.
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Försökt hålla mig borta från alla tankar om kval sen det blev klart att vi skulle behöva genomlida den här förbannade matchserien ännu en gång… Nu när det bara är minuter kvar till nedsläpp så vet jag inte vad fan jag ska ta mig till, går fram o tillbaka i lägenheten o har en puls långt över normalt redan… Fy fan vad jag bara vill att dom här veckorna ska vara förbi…
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Ingen bra känsla, men nog ska vi väl ta det här? Hoppas grabbarna förstår allvaret ikväll, och offrar allt.
Nu kör vi... Vågar inte tippa ikväll. 1X2.
Nu kör vi... Vågar inte tippa ikväll. 1X2.
Sv: Alla Helvetes Kval
mattias - 74: jag gillar honom, oförutsägbar, säger saker som ingen annan.
Inte så mycket: dumpa puck, sarg ut, pucksida mm.
Men det är en smaksak.
Inte så mycket: dumpa puck, sarg ut, pucksida mm.
Men det är en smaksak.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Utan Olkinuora hade den här matchserien redan varit avgjord. Med schweizerosten Lindbäck skulle det bli stora siffror i varje match
Sv: Alla Helvetes Kval
mattias - 74:
Domarna missar 2 utvisningar på IOK och vips så står det 1 - 1 .......
Domarna missar 2 utvisningar på IOK och vips så står det 1 - 1 .......
Sv: Alla Helvetes Kval
Discolight94: Jag har nog fel. Såg att han var ute och värmde upp i mål, hoppas jag har fel iallafall.
Sv: Alla Helvetes Kval
Forsberg 1978: Även fast man varit rätt besviken på Rödin stundtals under säsongen så saknar man honom grymt mycket i laguppställningen idag ändå.
+ 2
« Föregående · 2494412 · Nästa »