« Föregående · 2821693 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Gavve: Undrar hur många skott vi hade utanför mål den här perioden, skottstatistiken är jämn men skottförsök borde vi ha betydligt fler.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Usch vad förbannaf man är att ligga under mot detta pisslag. Men vi är alldeles för bekväma, både i anfall och försvar.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
För i helvete Gälla! Stoppa in Sundqvist i första istället för Indra! Helvete så fjollig han är i närkamperna. Han passar LHC spelarna.
Ställ honom åt sidan omgående!!!!!
Ställ honom åt sidan omgående!!!!!
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Gavve:
Tänker att Brynäs är den serieledare som har sämst PP genom tiderna. Det är klappkasst.
Tänker att Brynäs är den serieledare som har sämst PP genom tiderna. Det är klappkasst.
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Supportern: Ska vi gå långt i vår så måste PP genomgå en total förvandling.
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
BIF Kungen: Du tänker att han gör allt fel i varje byte match efter match men får fortsatt förtroende av Gällstedt?
Logiskt…
Logiskt…
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Gavve: var nog denna säsongs sämsta PP i hela SHL
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Cardigan Daffipoff: PP:t var dock inte särskilt bra. Det tror jag vi alla är överens om!
+ 5
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Thellen: Det tror jag också. Känner mig inte ens orolig.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Man ska skapa farliga målchanser ochså vid sånt puckinnehav som brynäs haft.
Nej den här matchen har jag haft vibbar av att det blir torsk
Nej den här matchen har jag haft vibbar av att det blir torsk
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Brynäsgubbe: Skillnaden är att dom driver med spelare på mål medan vi står och hänger på sargen.
Kommer 0-3 nu i PP...
Kommer 0-3 nu i PP...
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Brynäsgubbe: Nej, men vi har svårt i defensiven idag. Sedan så blir jag ganska iritterad då vi klarar inte av att träffa målet
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Effektivt. Bara skicka allt på mål och hålla tummarna.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
BIF Kungen: Fan heller. Finns de som sitter och letar fel tjugofyrasju härinne…
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Zappaholic: jag som inte förstår, vad har han gjort rätt?
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Brynäsgubbe: Surt, ett ganska orättvist resultat idag
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Lindstein som styrde in den?
Jag tror vi vänder den här matchen.
Jag tror vi vänder den här matchen.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Zappaholic: Det känns som en sån dag. Bränner på tok för många bra chanser. Nu prövas dom.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Helt otroligt. Men återigen är vi inte täta i mitten. För dåligt försvarsspel igen.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Forsberg 1978:
Vilket jävla rån so far.. Linköpings är ju utspelade men, men..
Vilket jävla rån so far.. Linköpings är ju utspelade men, men..
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Det där var ju svårt även om dom sköt från mexikanska golfen.
Men vi har iaf lägen!
Men vi har iaf lägen!
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
0-2 känns inte helt rättvist måste jag erkänna. Men hockey är inte alltid rättvist! Jaja, bara att bryta ihop och komma igen.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Brynäs skapar chanser, sen gör de mål från ingenstans…
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Zappaholic: ”specialstudera” knappast, det är uppenbart för alla…
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Cardigan Daffipoff:De var ju på gång för en massa år sen men då var det ju en Brynäsare vid rodret (sen bidrog väl Drutten också).
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Zappaholic: får vi bara puckarna på mål så ringer det snart..😁
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Känns lite överdrivet att sitta och specialstudera Indrasis varje byte för att leta fel. Han gör en hel del rätt saker också men lätt att påpeka fel istället…
+ 5
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Supportern: Lhc kommer att sälja sig dyrt idag. Blir svårt att vinna om inte våra gubbar offrar framtänderna.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Kopacka blöder från näsan men ingen utvisning, skiter björnen i skogen…
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Skaplig sekvens av Lindstein och Kopacka där.
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Brynäsgubbe: man ser bättre på plats, absolut men det du beskriver syns ändå till soffcoach-soffan.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Alltså vilket lassa Larsson får dra i 1a linan, 70 & Silverberg har knappt styrfart på grejerna.
Dags att 4e får dubbla byten är hittills bara dom som haft fart på grejerna.
Dags att 4e får dubbla byten är hittills bara dom som haft fart på grejerna.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Mattson: tycker vårt försvarsspel varit sämre senaste tiden. Väldigt lätt för motståndarna att få lägen.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
{9382}: Jag tycker vi har ett grymt passningsspel i dag. Vi vänder.
+ 1
« Föregående · 2821693 · Nästa »