« Föregående · 2182691 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Jim80: Wikegård pratar om Brynäs två slumpmål. Inte ett ord om HV höstlöv.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Herr D: kom igen, nu sätter vi trean tidigt.
Nu ska vi inte vika ner oss, full blås i tredje
Nu ska vi inte vika ner oss, full blås i tredje
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Usch, vad SL, Wiken, travedlund endast ser vad HV presterar, pinsamma att se, tycker Brynäs har koll på HV anfallen och är luriga sina spelvändningar. Hoppas han där uppe är med oss, vi spelar ju i Smålands Jerusalem, kom igen nu Brynäs säsongens viktigaste och mest nervösa period framför oss. Amen
Usch, vad SL, Wiken, travedlund endast ser vad HV presterar, pinsamma att se, tycker Brynäs har koll på HV anfallen och är luriga sina spelvändningar. Hoppas han där uppe är med oss, vi spelar ju i Smålands Jerusalem, kom igen nu Brynäs säsongens viktigaste och mest nervösa period framför oss. Amen
+ 12
Sv: A proposito de nada
{8975}: Håller med. Jag tycker vi varit nedtryckta och sönderlästa hela matchen. Men vi leder ändå. Jag är så jävla glad 😊
+ 3
Sv: A proposito de nada
20 min strid in i döden kvar. Kom ihåg att HV vände senast och vi kommer antagligen riskera hård press på försvaret när HV pushar desperat. Skulle inte förvåna om dom får in en skitpuck med runt 8 min kvar.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Prepare for Grishockey i tredje. Vi måste blocka/proppa Ilomäki. Han och Strömberg känns som motorerna för HorV.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Imponerad att vi leder trots att våra ledande spelare underpresterar. Bli inte för passiva i tredje så kan vi ta detta.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Klas B: Du ser Bratwursten...Det lönar sig att sitta hemma med matchtröja och heja med en bärs😃✌️
+ 4
Sv: A proposito de nada
Vi har väl kanske första halvan av 2:a och HV andra halvan. Ändå gör vi våra båda mål i andra halvan. Ganska synonymt för säsongen, de enstaka matcher vi varit spelmässigt bättre än motståndaren har vi ofta torskat.
+ 2
Sv: A proposito de nada
HV har ju stulit 2 SM guld från Brynäs i SD i sista avgörande matchen men om Brynäs vinner denna matchserie så är vi ändå solklara vinnare.
OM, om, om....
OM, om, om....
+ 3
Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Oves grabb och Ersson är hjältarna så här långt, stora brynäshjärtan där!!
+ 10
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Skrev kanske inte tydligt men tycker vi hade perioden tills de gör 1-0, sedan får de ett par minuter men sedan tar vi tillbaka perioden och vi vinner rättvist. Så, det var så jag menade.
+ 12
Sv: A proposito de nada
Fyfan så skönt mål. E så nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan ju bli en så fin historia det här om Oves grabb räddar kvar klubben
+ 9
Sv: A proposito de nada
Falken: Håller inte alls med om att HV är bättre än oss i andra perioden som Wikegård etc surrar om. Dom var däremot lite bättre i första.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Haha Wikegård låter som att han ska brista ut i gråt närsomhelst... #josef.is.gonna.get.you.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Inget vunnet och HV kommer garanterat få minst 1 PP i tredje. Antagligen blir det en oviss övertid som vanligt 😒
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi vinner bra perioden rättvist. HV71 fick perioden efter 1-0 men sedan tar vi tillbaka det. Bra! 😁👏
+ 5
Sv: A proposito de nada
Skott mot mål = mål. hoppas dom lär sig nu att skjuta mer istället för att passa. Sådär ja nu har vi vänt på steken.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{9232}: Efter över 20 år i förnedring kan jag förstå om det slår över ibland....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Horace76c:
What? Jag såg måljublet här innan de gjorde målet här hemma på TVn i Farsta.
What? Jag såg måljublet här innan de gjorde målet här hemma på TVn i Farsta.
+ 1
« Föregående · 2182691 · Nästa »

