« Föregående · 2918566 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: tur vi har 5 stycken 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hu kan spelarna inte veta att Kovacs skulle komma in några sekunder efter tekning.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ska vi lyckas få sämst PP% av alla ligor med? Innan dom gör någonting?
PINSAMT att släppa friläge IGEN, vafan gör bänken????????
Gälla rullar på!
Alcen har slut på papper i faxen & vi ligger näst sist i tabellen efter 11 matcher på 11 poäng.
Hur många poäng her Häggs NHL meriter och spel med huvet i arslet gång efter annan.
När vann vi en närkamp senast?
PINSAMT att släppa friläge IGEN, vafan gör bänken????????
Gälla rullar på!
Alcen har slut på papper i faxen & vi ligger näst sist i tabellen efter 11 matcher på 11 poäng.
Hur många poäng her Häggs NHL meriter och spel med huvet i arslet gång efter annan.
När vann vi en närkamp senast?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Hur kan man tro att tre st på blå i PP skall leda till nåt? Gud vad jag saknar Rödin vid ena stolpen nu.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Farsang: Han var även ruskigt bra mot ZSC Lions. Offensiva tacklingar till både höger och vänster.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Skalman13: varför inte =) en joint i hande och en bira i hållaren =) skämtar bara
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ojoj vilka stela handleder det är nu. Totalt stressade. Inte ens Silfver är skottberedd när pucken kommer....
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gavve: börjar bli orolig om det hänt något med Larsson utanför isen. Inte bara att han är inne på mycket mål bakåt. Hans tekningsstatistik har ju även den vart kass.
Kommer ihåg våra två första matcher. Där karln var ett monster överallt. Men resten av laget sög. Det är som en helt annan människa efter det ju…
Kommer ihåg våra två första matcher. Där karln var ett monster överallt. Men resten av laget sög. Det är som en helt annan människa efter det ju…
+ 10
Sv: A proposito de nada
Larsson, Silfverberg , stora besvikelser ikväll.. Bäckström visar knappt nåt i offensivt väg..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tobbe77s: Jag är dock positiv och tänker att det nog ändå blir Rögle som vi får möta i finalen. Frölunda kommer få en dipp.
Sv: A proposito de nada
Linköping bytte målvakt för att få en reaktion och vändning, inte ens när det sker ett par meter ifrån Gällstedt så kan han agera i båset.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Där höll det på att bli ett mål till bakåt med Larsson på isen. Clara räddade honom dock.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: skulle gärna se att man kunde kicka så kallade supportrar också
+ 2
Sv: A proposito de nada
havre: Laget är ett skämt, torsk idag och det måste hända något. Blötare försvarsspel var det länge sedan man såg.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Skalman13:
Sa det från dag 1 att Clara håller inte i SHL.
Han visade det med all tydlighet redan förra året.
Sa det från dag 1 att Clara håller inte i SHL.
Han visade det med all tydlighet redan förra året.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vill aldrig mer se Gällstedt, Molin och Masken i båset igen, Alcen försvinn du med!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Det är så jävla sorgligt att se på det här. Äger perioden men ligger under ändå. Clara har en pågående mardröm i målet
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är bara att inse att det inte hjälper att ändra i formationer utan vi behöver nya backar och en ny målvakt. Fattar inte Alcén & Co detta så borde dom söka andra jobb.
+ 1
« Föregående · 2918566 · Nästa »

Skrattar du åt dina barn när dom klantar sig också.