Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Jag förstår Gällstedt till 100% , som huvudtränare så har man möten med speciellt sportchefen om vilka spelartyper man vill ha in i laget.
Klarar inte Alcen och leverera det tränaren vill ha in och givetvis i tid till försäsongen så är det inte tränaren som ska behöva lämna , det är Alcen som ska bort.
Det är Svedmans jobb att fixa det med styrelsen och har inte Svedman BOLLAR att fixa det så ska han ochså bort , BUMS.
Klarar inte Alcen och leverera det tränaren vill ha in och givetvis i tid till försäsongen så är det inte tränaren som ska behöva lämna , det är Alcen som ska bort.
Det är Svedmans jobb att fixa det med styrelsen och har inte Svedman BOLLAR att fixa det så ska han ochså bort , BUMS.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du har så urbotade korkade kommentarer ibland.
Självspelande piano???
Det är ofta så här när det går bra för ett lag...då är det pga spelarna osv...Därför går det bra!
När det går mindre bra då är det pga tränaren.
Nä du Petis så enkelt är det inte...
Det handlar om så många komponenter som du inte verkar ha en aning om.
Det handlar om träning, förberedelser, taktik, skola spelare, sammansättning av spelare, kontinuitet, skapa en stämning av harmoni och beslutsamhet och kompetens.
Sen kan vi lägga till detta med en fungerande organisation och god ekonomi en stabil förening.
Att få alla att dra åt samma håll.
Du sätter sig på en väldigt hög pidestal när du tror att DU skulle kunna vara tränare och det visar bara mer om din egen kompetens.
Självspelande piano???
Det är ofta så här när det går bra för ett lag...då är det pga spelarna osv...Därför går det bra!
När det går mindre bra då är det pga tränaren.
Nä du Petis så enkelt är det inte...
Det handlar om så många komponenter som du inte verkar ha en aning om.
Det handlar om träning, förberedelser, taktik, skola spelare, sammansättning av spelare, kontinuitet, skapa en stämning av harmoni och beslutsamhet och kompetens.
Sen kan vi lägga till detta med en fungerande organisation och god ekonomi en stabil förening.
Att få alla att dra åt samma håll.
Du sätter sig på en väldigt hög pidestal när du tror att DU skulle kunna vara tränare och det visar bara mer om din egen kompetens.
+ 3
Nu riskerar det istället att skapa en osund dynamik i laget, med onödiga spekulationer och osäkerhet. Dessutom ger det intrycket av att Gälla är frustrerad och inte särskilt tillfreds med det spelar- och ledarmaterial han har att arbeta med.