Inlägg: 3039529
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det mest alarmerande är egentligen att den här informationen redan har sipprat ut till allmänheten, istället för att hållas internt åtminstone tills kommande säsong är avslutad. Sådant här borde rimligtvis kunna stanna mellan parterna fram till dess att det är dags att offentliggöra.
Nu riskerar det istället att skapa en osund dynamik i laget, med onödiga spekulationer och osäkerhet. Dessutom ger det intrycket av att Gälla är frustrerad och inte särskilt tillfreds med det spelar- och ledarmaterial han har att arbeta med.
Nu riskerar det istället att skapa en osund dynamik i laget, med onödiga spekulationer och osäkerhet. Dessutom ger det intrycket av att Gälla är frustrerad och inte särskilt tillfreds med det spelar- och ledarmaterial han har att arbeta med.
Klarar inte Alcen och leverera det tränaren vill ha in och givetvis i tid till försäsongen så är det inte tränaren som ska behöva lämna , det är Alcen som ska bort.
Det är Svedmans jobb att fixa det med styrelsen och har inte Svedman BOLLAR att fixa det så ska han ochså bort , BUMS.