A proposito de nada
« Föregående · 2975752 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
Vi puttrar fram och ser ut att gå på 3 cylindrar. Några heta chanser som vi i vanlig ordning bränner. HV har inte haft någon målchans ännu.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Mattson: Jävligt frustrerande. Som vanligt så måste vi antagligen vara typ dubbelt så bra som motståndaren för att vinna. Enkla jävla skitbaklängesmål.
Sv: A proposito de nada
PP i ny period brukar funka dåligt tyvärr . Annars har vi dominerat perioden men Kjellgren gör ingen glad tyvärr
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fyfan vad tröttsam trend. Vad fan gör Källgren där, sova gör man på natten.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Vi är bra i många matcher… egentligen. Kanske kan vi ta ett sorts virtuellt SM-guld?
+ 1
Sv: A proposito de nada
När det är kantboll till paus - är det inte bättre att ge pucken än att köra 6vs5 o sen bli vingklippt i PP pga klockan?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fan vad vi saknar en dugligt målvakt. Så otroligt frustrerande att se våra målvakter släppa in sådana skitmål i princip var match.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Danne66: Detta är vad so händer när man dominerar men utan förväntad målskörd. Inte lätt för en ouppvärmd Källgren.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Han såg inte särskilt påkopplad ut där. (Källgren) Han ser ju att pucken går ned med studs, och borde vara fullt fokuserad på att hv-spelaren kommer där!
+ 1
Sv: A proposito de nada
rafalski: Men vad är det för mål!?
Ser ju ut som Mighty ducks… Jävla slipsar.
Ser ju ut som Mighty ducks… Jävla slipsar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi är bättre, men inte alls samma fokus o rörelse som mot DIF sist, hoppas de hittar o lägger i den växeln till nästa period iaf
Och där kom ett i arslet istället
Så jävla onödigt
Och där kom ett i arslet istället
Så jävla onödigt
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jag tycker att man måste ta skotten ist för att vänta och lägga ned i rundeln igen. Jag tycker också att man måste ta direktskott vilket man sällan gör även om man har bra lägen för det.
Sv: A proposito de nada
Rödin... Varför ska han alltid lägga dem i nättaket? Få den på mål där. Typ två meter framför buren.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: tvärtom, brynäs löser upp HV med bra passningsspel just nu. Bra period
Sv: A proposito de nada
Mattson: Får vi lite luft här nu gentemot lagen under oss, och kan fokusera framåt, så tror jag att vi kan ha goda chanser i ett slutspel. Det är ett par topp 6 lag just nu, som börja se lite skakiga ut.
Sv: A proposito de nada
Gavve: Typiskt Bobby, han gör aldrig någon besviken. Bra start av hela laget, eller om Hv är dåliga. Känns som Brynäs löser varje situation väldigt enkelt.
+ 4
« Föregående · 2975752 · Nästa »