A proposito de nada
« Föregående · 909524 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
65selander: Morin spelade inte alls. Han fick sitta på bänken tillsammans med David Lidström.
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Naturligtvis hade jag den att tillgå...missade att kolla där. Tack i alla fall Lasse!
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Bah. Det är ju på min presentation som man finner allt man behöver veta. Och en sådan som Stefan Svanbom behöver man inte veta något om!
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Vete f-n vad det är med min läsförståelse i dag. Är nog dax för käk tror jag.
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: 59.59...kan man kalla en kvittering i rättan tid..
Stefan Svanbom i "Bamsingarna"...visst är han en gammal Brynäsare?
Stefan Svanbom i "Bamsingarna"...visst är han en gammal Brynäsare?
Sv: A proposito de nada
65selander: och MIF gick på en mina signerad gamla brynäsbacken Niklas Andersson
59.59 3 - 3 EQ VÄX 22. ANDERSSON, Niklas
59.59 3 - 3 EQ VÄX 22. ANDERSSON, Niklas
Sv: A proposito de nada
65selander: En back som härjar i fjärdeformationen… Det blir väl inte mycket speltid?
Eftersom detta är apropå ingenting-tråden kan jag inflika att jag just nu lyssnar på GävleLasses favorit från 1991: DJ culture… I brittiska ligan skulle nog DJ passa bra.
Eftersom detta är apropå ingenting-tråden kan jag inflika att jag just nu lyssnar på GävleLasses favorit från 1991: DJ culture… I brittiska ligan skulle nog DJ passa bra.
Sv: A proposito de nada
Nu har Sunna presenterat sig i As-premierären. Utökade VIK's ledning till 3-1
Morin härjar i 4:e formationen enl swehockey
Morin härjar i 4:e formationen enl swehockey
Sv: A proposito de nada
65selander: Stoppa i en match från SM 2000 också så har du samlat ihop fyra matchvinster för att avancera till semifinal i SM 2007!
Länkar:
http://availabe.link.no/
http://availabe.link.no/
Sv: A proposito de nada
lordi73: Ojoj, en skada på underdelen av kroppen förmodar jag. Desivon där nere lär nog svida.
Sv: A proposito de nada
65selander: Henrik malmström kuukaudeksi sivuun..betyder att han är borta i en månad..skadad!Ilves kanske överlever ändå..!
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Att jag kan ha en "Ilves" luva på mig går bra men inte en enda förlust match visas med min PVR. Har dock alla matcher från senaste slutspelet. Hittills så har bara vinsterna spelas...
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Det blåser varma vindar nu runt Brynäs.
förövrigt så gjorde Månsson 4-2 mot HV i 3:e kvarten alldelas nyss. Han fick ett kanon pass av Bäckis som drev fram på vänster kanten.
Nästa gång jag ser Brynäs gör mål är i 6:e matchen, här visas det inga förlustmatcher
förövrigt så gjorde Månsson 4-2 mot HV i 3:e kvarten alldelas nyss. Han fick ett kanon pass av Bäckis som drev fram på vänster kanten.
Nästa gång jag ser Brynäs gör mål är i 6:e matchen, här visas det inga förlustmatcher
Sv: A proposito de nada
65selander: Kankaanpower släpper inte stolpen...han får tugga plank istället för att göra mål ;)
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Att Mora står och sover är ju inte bra men jag lovar att när ES drar igång så blir han rappad så fort han får dessa lägen.
Sv: A proposito de nada
Så får vi se upp med Klasén i SSK när han har pucken bakom våran kasse den 29:e.
Ett riktigt Zorromål.
Se länk.
Ett riktigt Zorromål.
Se länk.
Sv: A proposito de nada
1965·09·14selander: "Fast fyller man år..."
Jäklar, föll du år igår? Jag såg "Jonas Sundqvist" i "laguppställningen" men bommade att Europas mest ökände brynässupporter blev gubbe för tredje gången. Nåja, du får hämnas genom att missa min födelsedag (som infaller en död tisdag) i vinter…
Jäklar, föll du år igår? Jag såg "Jonas Sundqvist" i "laguppställningen" men bommade att Europas mest ökände brynässupporter blev gubbe för tredje gången. Nåja, du får hämnas genom att missa min födelsedag (som infaller en död tisdag) i vinter…
Sv: A proposito de nada
HF: Bästa reklamen på länge, reportern är från grannbyn "Sveg". Fast vem brukar kyla mina pilsner när jag är i Gästrikland :-))
Sv: A proposito de nada
65selander: Tills du lär dig att dricka nåt som är värdigt min kyl har du några tips här: www.youtube.com/watch?v=DnL5b9dzecY
Sv: A proposito de nada
Bissett19: hahaha. Lite blygare, lite bättre ;-)
Nu blir det 1:a kvarten mot HV på Tv samtidigt som man skall installera en beta-test, man är väl Beta-testare åt Trend Micro. Fast fyller man år och inga supervisor i närheten så kan man klämma en ful öl under tiden :-)
Kvällens fulöl är-
www.youtube.com/watch?v=Nv00F5upNOg
Nu blir det 1:a kvarten mot HV på Tv samtidigt som man skall installera en beta-test, man är väl Beta-testare åt Trend Micro. Fast fyller man år och inga supervisor i närheten så kan man klämma en ful öl under tiden :-)
Kvällens fulöl är-
www.youtube.com/watch?v=Nv00F5upNOg
Sv: A proposito de nada
Gusten: Visste väl det, han är säkert med i mikmusik också ;-)
skall slänga upp ett bra kort på honom nästa vecka när jag kommer åt de få kort jag tog i Leksand. ett kort som man ser vem det är utan att se vem det är .-))
skall slänga upp ett bra kort på honom nästa vecka när jag kommer åt de få kort jag tog i Leksand. ett kort som man ser vem det är utan att se vem det är .-))
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Verkar vara en riktig myspys match. Undrar om syntharen är där och det kan nog Gusten svara på ,-)
Sv: A proposito de nada
65selander: Å SSK har spelare helt utan studieskulder de med...
56.21 5 min SSK 29. KOLLAR, Tomas H-BUT
56.21 5 min SSK 29. KOLLAR, Tomas ROUGH
56.21 20 min SSK 29. KOLLAR, Tomas MATCH
56.21 20 min SSK 29. KOLLAR, Tomas GA-MI
56.21 5 min SSK 29. KOLLAR, Tomas H-BUT
56.21 5 min SSK 29. KOLLAR, Tomas ROUGH
56.21 20 min SSK 29. KOLLAR, Tomas MATCH
56.21 20 min SSK 29. KOLLAR, Tomas GA-MI
Sv: A proposito de nada
Gusten: Din polare började bra i matchen mot SSK som pågår fortfarande.
| 00.49 | 2 min | MIK | 13. TUOKKO, Marco | BOARD |
| 00.49 | 5 min | MIK | 13. TUOKKO, Marco | HI-ST |
| 00.49 | 20 min | MIK | 13. TUOKKO, Marco | GA-MI |
Sv: A proposito de nada
65selander:
Ja, jag är iiiinte bittttter!
Ankan - skriver in nr 65 i svarta boken
Ja, jag är iiiinte bittttter!
Ankan - skriver in nr 65 i svarta boken
Sv: A proposito de nada
rackham: Enda gången du får skriva autograf är när det tar fel på dig och maskoten i Frölunda :-)
Sv: A proposito de nada
20 Lindgren:
Ja, vadå!?
Tssss, Söder-broder, Tssss!
Förmodligen en hämnd från CC av någon känd anledning... ;-)
Ja, vadå!?
Tssss, Söder-broder, Tssss!
Förmodligen en hämnd från CC av någon känd anledning... ;-)
Sv: A proposito de nada
rackham och GävleLasse: Jäklar. Nu är det ändrat. Byte på Söder i 92:a minuten: Jonas ut och Jörgen in. Kanske lika bra det. Jonas Sundqvist har knappast någon matchtröja att spela bordshockey, skriva affåfaffer och dricka kaffe i. Om 110 minuter drar det igång hos maxicanerna.
Sv: A proposito de nada
20 Lindgren: Det är Rackham, som för övrigt inte kommmer att få skriva en enda autograf ;)
Sv: A proposito de nada
rackham: Now walk shame on dry country! Men vad är nu detta? Hjärnsläpp på webredaktionen? Är han någon att stjäla autograf av?
Idag mellan kl 15-18 kommer spelare från Brynäs A-lag att besöka ICA Maxi.
Brynässpelare som kommer att vara på plats är:
Kl 15.00-16.30
or-Honken, J Carl, MM, D Widing, Seb Karl, Salmonsson, Kankaanperä och Ove
Kl 16.30-18.00
Sperrle, Juuso, AD, J Alcén, 7din, Lind och Gynge... men nu kommer han: Jonas Sundqvist! Jösses... om det åtminstone varit Jörgen Sundqvist...
Idag mellan kl 15-18 kommer spelare från Brynäs A-lag att besöka ICA Maxi.
Brynässpelare som kommer att vara på plats är:
Kl 15.00-16.30
or-Honken, J Carl, MM, D Widing, Seb Karl, Salmonsson, Kankaanperä och Ove
Kl 16.30-18.00
Sperrle, Juuso, AD, J Alcén, 7din, Lind och Gynge... men nu kommer han: Jonas Sundqvist! Jösses... om det åtminstone varit Jörgen Sundqvist...
Sv: A proposito de nada
65selander: Jaha! Det blir väl till att sälja snöskotern,Faan man ä ju beroende av körkort(Att bara dricka mjölk lär det inte bli tal om!!)
Sv: A proposito de nada
orion:
65selander: Ödmjukhet!!!
Till din kännedom så brukar jag följa AS i hockeyn.
Till din kännedom så brukar jag följa AS i hockeyn.
Sv: A proposito de nada
Lunkan:
ja, den slår tom TIMRÅs som jag alltid framhållit som Elitseriens fulaste...
Och nu har jag fått medhåll från experthåll;
"Matchställ: +
Kommentar: Här behöver man inte gissa sig till lagets namn – den här dräkten är uppenbarligen för närsynta. Jag hade
faktiskt väntat mig mer från ett lag som kallas de röda örnarna. Mesiga färger och vad är grejen med den konstiga kragen?"
Olivia Svensson, Klickprofil Aftonbladet
ja, den slår tom TIMRÅs som jag alltid framhållit som Elitseriens fulaste...
Och nu har jag fått medhåll från experthåll;
"Matchställ: +
Kommentar: Här behöver man inte gissa sig till lagets namn – den här dräkten är uppenbarligen för närsynta. Jag hade
faktiskt väntat mig mer från ett lag som kallas de röda örnarna. Mesiga färger och vad är grejen med den konstiga kragen?"
Olivia Svensson, Klickprofil Aftonbladet
« Föregående · 909524 · Nästa »
I dagens pappers Metro sidan 17. Så uttalar sig DIF's Thomas Johansson om vilka som spelar finalen i vår. -Jag tror att det blir HV-Brynäs. Brynäs har haft en positiv trend under några år.