A proposito de nada
« Föregående · 3013010 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
Hur kan Edlund och Söderström missa att klubban tar klockrent i ansiktet?
Edlund: "Eller är det handsken som tar?"
Specsavers nästa
Edlund: "Eller är det handsken som tar?"
Specsavers nästa
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vem är idiotkommentatorn som säger att "Det är ju inte avsiktligt", vadfan har det någonspel spelat för roll? Du är väl alltid ansvarig.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Märkligt hur det tog tid.. en crosschecking i ansikte ska alltid bli en femma automatiskt.. ALLTID
+ 2
Sv: A proposito de nada
ME88x: Keegan Lowe som nästan bröt benet har rest sig från de döda uppenbarligen.
Sv: A proposito de nada
MEN SLUTA LETA EFTER SNYGGA SMÖRPASSNINGAR FÖR HELVETE. IN PÅ MÅL NÅN JÄVLA GÅNG!
+ 4
« Föregående · 3013010 · Nästa »
Ja verkligen. Riktigt dåligt skådespel dessutom, Mummepelle kommer nog ge honom en åthutning om att han ska slänga sig mer realistiskt.