Brynäs-Färjestad
« Föregående · 101529 · Nästa » Till forumet
Brynäs-Färjestad
Hej alla! Jag kommer att få direktrapporter från Norrtälje ikväll och om det finns intresse så kan jag vidarebefodra rapporterna, om ni vill som sagt?
Sv: Brynäs-Färjestad
Igor: Då ordnar vi det! Jag återkommer vid 20:03 när Brynäs har gjort 1 av sina 5 mål i matchen, stackars FBK dom kommer endast att mäkta med 2 mål!
Sv: Brynäs-Färjestad
6 Lundström: a det är lysande, vem stänker in den första tror du? Miettinen borde väl ligga bra till.
Sv: Brynäs-Färjestad
Efter 7 min spel så är det bara ett lag på isen, Färjestad dominerar och kör Brynäs sönder och samman,Brynäs uppträder som ett juniorgäng!
Sv: Brynäs-Färjestad
6 Lundström: Beskrivningen av matchbilden. Man kan föreställa sig hönsgården i Brynäs zon. Virriga försvarare som backar ned i knäna på målvakten och som är oförmögna att skjuta sarg-ut :)
Sv: Brynäs-Färjestad
6 Lundström: Om du är på plats, vet du vilka som gjorde Modos mål i den tidigare matchen?
Sv: Brynäs-Färjestad
Tha Bear: Läser ni inte längre ned än vad skärmen räcker? Lundström skrev "Hej alla! Jag kommer att få direktrapporter från Norrtälje ikväll och om det finns intresse så kan jag vidarebefodra rapporterna, om ni vill som sagt?"
Verkar det som han är på plats?
Verkar det som han är på plats?
Sv: Brynäs-Färjestad
Tha Bear: Jag vet ej MoDos målskyttar! Jag är tyvärr inte på plats, utan får sms under matchens gång!
Sv: Brynäs-Färjestad
0-2 Paus! Brynäs jämnade ut spelaet något efter 15 min, Dom har dock inte kunnat förvalta 3 st powerplay.Färjestads 1:a mål var en tavla av Lundström!
Sv: Brynäs-Färjestad
Brynas.se´s man på plats rapporterar om en fartfylld match där FBK leder med 2-0 efter första perioden.
FBK startade urstarkt och kunde göra 1-0 efter bara 16 sekunder. Sedan fick BIF en utvisning och FBK var nära att utöka ytterligare. Efter fem minuter jobbar sig Brynäs in i matchen och spelet blir jämnare. Tyvärr går fjärdelinen bort sig rejält i egen zon och FBK kunde utöka till 2-0 i slutet av perioden.
Bäst i Brynäs har varit kedjan med Molin, Larsson och Jobs. Även Miettinen-femman har skapat en hel del målchanser.
Vi återkommer med ytterligare rapporter efter andra perioden och hoppas på Brynäs-mål!
FBK startade urstarkt och kunde göra 1-0 efter bara 16 sekunder. Sedan fick BIF en utvisning och FBK var nära att utöka ytterligare. Efter fem minuter jobbar sig Brynäs in i matchen och spelet blir jämnare. Tyvärr går fjärdelinen bort sig rejält i egen zon och FBK kunde utöka till 2-0 i slutet av perioden.
Bäst i Brynäs har varit kedjan med Molin, Larsson och Jobs. Även Miettinen-femman har skapat en hel del målchanser.
Vi återkommer med ytterligare rapporter efter andra perioden och hoppas på Brynäs-mål!
Sv: Brynäs-Färjestad
IT-Gruppen: Tippar på att FBK kommer att starta andra prioden lika starkt. Hoppas Brynäs kan stå emot.
Sv: Brynäs-Färjestad
33 Laitinen: Ram kommer på fredag och Asplund är matchotränad efter ryggoperationen, han börjar träna för fullt nästa vecka!
Sv: Brynäs-Färjestad
6 Lundström: vet du något om inledningen av den andra perioden hur spelat har varit å så???
Sv: Brynäs-Färjestad
Grabben: 6 Lunsdtröms informatör kan väll inte skicka sms hela tiden eller, han måste ju följa matchen också. eller?
Sv: Brynäs-Färjestad
6 Lundström: Undrar förresten om det var Miettinen som assistade på Angers mål. Isånafall har du vunnit ett halvt kilo Gevalia Lundström.
Sv: Brynäs-Färjestad
micke: Chansen att det var Miettinen som gjorde ass är nog ganska stor, synd att man inte dricker kaffe! Går det att byta mot en hela Jack Daniels?
Sv: Brynäs-Färjestad
6 Lundström: Nänä. Men jag har en flaska Bowmore som väntar på att det ska bli helg. Skotsk maltwhisky ska det vara :)
Sv: Brynäs-Färjestad
micke: Det går alldeles utmärkt! Lagavullin,Oban och Highland Park är inte fel det heller!
Sv: Brynäs-Färjestad
Inte för att detta har direkt med den pågående matchen att göra, men jag sitter och läser lite om säsongens regeländringar och inser att det finns något bus som heter 'clipping'. Har ingen aning vad det är, bensax? Någon som kan hjälpa en ovetande regalläsare?
Sv: Brynäs-Färjestad
passbie: På första sidan av hockeyligan.se så finns det en nyhet som heter "Regelnyheter 2002/2003" där står clipping förklarat. Se länktips föresten :)
« Föregående · 101529 · Nästa »