1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779450 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7877}: Det spelar ingen roll. Säsongen är slut om ca tre veckor.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Steenm: Säsongen är med säkerhet slut senast 14 mars...

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Så jävla frustrerad på hela laget nu. Backarna är dåliga, Felix är kass och Bulan coachar märkligt. Låt Starky stå nu, tre raka nollor med Felix. GÖR NÅGOT! 😠

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Nära....
Känns ändå lite skönt att kunna släppa slutspelsdrömmen.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Kalas match ikväll ju!!
Bif gjorde ju 3 mål!!!!

Bulan kan kanske låta 13 få några byten för sämre kan det OMÖJLIGT bli..

Sen otur med zebrorna idag......

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Yes, vi slapp uddamålsförlust.

Fullsatt=säker förlust sedan gammalt.

AVGÅ ALLA

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Men släpp ut pucken Felix!!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Nu har vi gjort hela tre mål idag. Ändå inga poäng tydligen.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Steenm: Han måste ju träffa mål så det kan bli eventuell retur

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
2m1-läge och Johnson med det avslutet. OKEJ

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Ja, den där timeouten gjorde ju inte mycket nytta. Bara sedvanligt blaj.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Fruktansvärt fel coachat lag rätt igenom och ännu en misslyckad värvning av BZ. Hur fan tänkte han med 37??????!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7225}: Hur blir det med vändningen du försäkrade?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Fjolårsform på Kilas idag.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
rafalski: Carlsson har gått ner lite...Kanske måste gå tillbaka till ett enklare spel?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Backparet Kilström Carlsson rusar alldeles för hårt vid målet. Inget kul facit att vara inne bakåt på tre senaste matchvinnande målen för motståndarna.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
vti-peter: För att vinna svåra matcher måste man ha en målvakt som gör de omöjliga räddningarna då och då. Dom gör Starky oftare än Sandy.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-4

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Huge: Zebrorna gör allt de kan för bortavinst.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Qvarre: vad fan håller domarna på med? Tack som fan era äckliga människor!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Hur fan kunde det inte bli utvisning i anfallet innan??? Fyyyyfan

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Qvarre: Så jävla irriterande. En solklar tvåa som domarna inte vågar ta. Sen mål i arslet.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{5583}:
Tröttsamt att få ett mål i arslet när vi skulle ha haft PP.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Men
Jag
Orkar
Inte

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Zappaholic:Med all rätt eller, sopa??

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
vti-peter: Rossa tycker inget. Han bara gnäller...

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{5583}: Vad tycker du Sandström gjort för fel vid målen?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
70 Rodrigues: Sa alibisupportern...😂😂

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-3


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Discolight94: När ramlar 3-4 in ikväll? 19.57?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Zanetti är en jäkel på att slå icing. ingen var ju fan nära honom där.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Huge: Nu vaknade facitkungen😂😂😂

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Där vaknade vi från de döda, sannerligen. Mot tre poäng.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7225}: Bra skit händer när man driver på mål istället för kladdar i hörnen

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
70 Rodrigues: Inte alls otur. Uselt att våra backar inte hann slå undan Sunkens avbrutna klubb.
Ännu sämre att inte kunna räkna med felstudsen i sargen.
Hoppsan, 3-3 nu. Ren otur.... 😀

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Vilken pass!! Yeees

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Brynäsgubbe: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Två turmål. Allt är inte otur.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Brynäsgubbe: kanske att man har en mkt bättre målvakt på bänken.. Fantastiskt fin mål iallafall

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Oj, nu ramlar allt in, bra Lindblom!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
ÄNTLIGEN LINDBLOM.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Brynäs IF - Djurgårdens IF 2-3

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
rafalski: Vi vänder jag är helt säker...

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{5583}: Vad försöker du säga?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Äntligen ett skitmål framåt, bra Blomqvist!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7800}: Tycker det var misstänkt offside på 1-3

Men där fick vi lite flax!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Orkar inte mer😯

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Fick vi just ett skitmål?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Rätt man som måla!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Vinst varje gång fortsätter ut med den jävla sopan

« · 1728323 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)