1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779358 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
"Det är för hög anspänning, det är fullsatt."

Ja våra spelare upplever ju bara det ett par-tre gånger per säsong.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Nu då. Få lite fart på PP-spelet.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Kom igen nu Brynäs, kör över det här jävla lallargänget nu!!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Haha. Fyfan vad uselt.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe:3-1 till DIF

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Det är fan under all jävla kritik😠😠😠

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: DIF vann skotten med 13-3 efter 1:a.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Målramen förstås...

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
stolpe ut... va fan

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Fan också, Hybriskungen. 

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
kilström......

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Kanske inte var Frölunda som var/är bra utan HV som är klappkasst!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Då kommer väl 0-2 istället?

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues:Det finns ett lag som inte gjort mål denna omgång...gissa vilket.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Kilström och Djoos.........

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Leksand spelar på ledning nu

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
underbart!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Snyggt! Grymt driv på mål.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Såja. Nu har även vi gjort mål. 

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Tack som fan, nu kanske det vänder😯

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Frögren ligger och håller fast sweatt i 30 sekunder.... Domaren gör ingenting! AVGÅ jävla domarlallare

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
SOLKLART MÅL!!!!! VAkna DOMAREN

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
smallround: Nja...

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Jo :)

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
smallround: Kan vi få lite fart på PP nu för i helvetes jävlar.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: fräsande avslut från djoos.....tillåt mig skratta

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
SÅJÄVLA SNYGGT!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
smallround:Ska dom inte ringa?

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Ojojoj vilket KÄMPAMÅL!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
JAAAAAAAAAAAAAÅ

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: JAAAAAAAAA! Westerholm


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Så jävla viktigt!!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Bra i 15 minuter. Bra inför 3e.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Skärpning ger iutdelning!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Tänk vad ett mål kan göra. Härlig energi nu, mindre tänk och mer bara kör a la Bulan! PaW - allt är förlåtet.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15

Med tanke på resultaten i övrigt verkar inte Brynäs få nån  hjälp ikväll. Så 3 p är vad som gäller!


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Clarence: Nu vill jag inte se att dom backar hem o bevakar i 3:e för då är det kört. Vill se mycket fart och tufft spel, nöt ner packet😃

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15

Två fina krigarmål av det yngre gardet. Bättre period överlag även om den var halvknackig första 7-8 min. 

Sweatt,Scott,Rödin. Någon av de tre måste väl ha ett mål i sig ikväll?


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Man måste erkänna att tvillingarna har taget ett jättekliv nu när bulan har tagit över! Sen har hela laget lyft sig!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Jahapp..finns de några nervösa Brynäsare här inne då?;-)

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Modo har tappat till 2-2. Framåt nu Frölunda

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Usch, ont i magen inför sista.


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
bifhjärta: Tror jag ska gå och läsa en saga för lillen😃

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: byt en blöja också😃

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Gjorde det för typ 10 min sedan😃

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Neeeeej ska vara mål där

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Fan så nära.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Säg inte att vi kommer tappa nu istället...vågar inte titta

« · 1661340 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)