1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779358 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13


Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Jävla Sjöqvist o Nord, fyfan för de domarna.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
bifhjärta: Men Starkbaum...

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13

micke: Letat men verkar inte finnas :/

Nu målar vi direkt i PP!!


Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Fuck of nu kör vi!!!
Hat trick Ollas, 4-1

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Någon som har hittat en stream?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Nu kör vi!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Rossa:
Vi kanske borde starta en insamling så att det finns papper till faxen :-)

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Pinsamt med en sportchef som inte ger laget möjligheten att komma topp 6. Lämna lunchbuffén och börja jobba för fan

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
tompap71:
Mmm...alla tre klev av träningen redan igår...
Honken provade fö Läkerolens nya buffé...???

Ni glömde ju att DP också är skadad...

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Linus Wickman: Ja våran sportchef vänder blicken mot allsvenskan Fyfan om det kommer någon medelmåtta snåljävlar!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Qvarre: Januari är det sagt.. sen om det är 2014 eller inte förtäljer inte historien :)

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
bifhjärta:
Riktigt deprimerande att vi aldrig har i närheten av ordinarie lag.
När är det han finnen som ska vara 1e center beräknas komma tillbaks?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Bra gnaget och Örebro.. jobba! Bra för oss om ni snor poäng ikväll!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13

bifhjärta:

Ja verkligen, hans frånvaro är en rejäl offensiv försvagning.


Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
tompap71: Rödin är världens avbräck idag

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Linus Wickman: Vakna Sundlöv för faaaan!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13

Linus Wickman:

Inte skador, Rödin, Kilström och Honken är sjuk, troligitvis smittade av TJ:s magsjuka förra helgen.


Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Nyförvärv snälla?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Rossa:stämmer verkligen den här uppställningen? skador från ingenstans...

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
KulaShaker: Rödin, Kilström mfl vad faaaan är det för fel?????

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
DavyDjoos: ooops, vem som står är inte klart, däremot verkar Honken vara indisponibel.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
KulaShaker: hmm, undrar om jag läser lineupen fel, men jag läser att Jonas Johansson står och Starkbaum är andremålis idag, kan väl inte stämma?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
foppa78: Nä, det är Luleå. Tippar 4-2, sista i öppen kasse....

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Treklövern1912: Vore kul med proppen ur (dock inte troligt mot Luleå) så jag slänger in vinst 6-1 !

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
bifhjärta: Vi vinner idag klart. 5-2.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Rossa: Joråsatt ;-)

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
foppa78: Det är bara otur år efter år och Sunklöv är bäst

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
På en lyktstolpe i Småland idag =)
Uppladdat:

500x0-20131130_105204.jpg


Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
SH: Vet ej men så fort det såg bra ut på skadefronten så sopas benen undan direkt med nya skador det finns fan ingen ände på skiten tyvärr!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
bifhjärta: Vad är det med Sweatt då? Uppsatt på skadelistan... 

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
GAMEDAY!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Tips : 5 - 3. "Sunkan" gör sitt första för säsongen. "Thure","Gunde",Scott och Harju varsitt.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
70 Rodrigues: Rahm står, in på lån för resten av säsongen med option på 20 nya år.

Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13

Ny fight imorgon, vad tror ni om matchen, vem står?

Tips: 5-2

Mål: Rödin 2, Gunderson, Scott och Thuresson.

Publik: 6032


« · 1601188

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)