1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24


Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
cdsuede: Underbart med 2 poäng :)

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
FYFAN vad snyggt.

Vem i Rögle blev klockad? Avstängning för Scott?

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Kyligt värre 😀

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: SÅDÄR gör en målskytt!!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
eltifoso: Sänkte Curren och Rögle i samma sekvens! Grattis Rödin och Brynäs!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Rödin gör mål! Då jävlar har det vänt!


Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa skönt

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Men herregud detta är ju pinsamt!!!!!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Sigalet och Andersén i 3 mot 3? Magisk coachat!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Peja: Äntligen

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Varför har vi så jävla söliga spelare. Friläge och han får inte ens iväg ett avslut.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Rögle har lekstuga.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Zappaholic: Vi slog just (oförtjänt) Linköping så de fick bara en pinne iaf

Kötta på nu på de grönvita

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Så mycket bättre alla motståndare är i 3 mot 3.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Trodde du skrev Suddenqvist 😂

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Sicken skitmatch!!!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Peja: Knappt man levde på den tiden, tur det känner jag ;)

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Tigerhjärta: På 90-talet kom alla undan med betydligt värre, men då var domarnivån en annan :-)

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Lunkan: Förlängning...då blir det en pinne...

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Poäng mot serieledarna! Stort!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Nu tar vi en seger tycker jag...hehe

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Oddset på det?

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Aldrig sett ett lag komma undan med så mycket hakningar och fasthållningar som Rögle, någonsin!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Lunkan: Dags för suddenvinst !!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: vi är inte bra nu

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
En timeout kanske vore bra nu.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: Vi får inga domslut med oss...man tacklar icke puckförande Molin men det är tydligen tillåtet...

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Ersson... Herregud. Nonchalant.

Brynäs ser otroligt tröttkört ut nu.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Inte mycket som talar för poäng just nu.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: En hooking köpt på ullared. Biiiiillig

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Fucking kidding me... Vad är det för jävla utvisning??

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Så jäkla trist.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Jaha BP igen då....

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: vad tror vi, ringer det snart

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Domaren dömer som om Brynäs vore bortalag.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Forsberg 1978: 2 skott på mål för båda... Vilken rolig hockey.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Ser inget bra ut detta! Går så jävla sakta!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: Det är inte Kilströms afton.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Hur fan är det inte interference nere i hörnet?

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Trots att det står 1-1 så känns det hopplöst på något sätt, man liksom vet att Rögle kommer få in en puck och sen avgöra i öppet mål....

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Blå grottan: Ja sannerligen

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Vi behöver lite medstuds nu, länge sen vi fick nåt enkelt mål.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: det är väl norin som tokrusar vilket ger en yta för gröthalsen

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: räcker med 1 mål till så har vi 3p🤗

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Jag tror vi tar detta med 3-1 !!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Anders Berg: Good for him. Nu har vi Molin och han gör det bra.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Jösses vad vi förlorar närkamper och ger bort puckar i vår försvarszon. Rögleiterna går in med kropp och bara plockar puckar av oss längs sargerna. Snabbt upp till back och skott.

För övrigt noterbart är hur Brynäs spelar runt runt i PP utan att ta avslut. Tittade på Luleå igår. Upp till back, skott, minst två spelare driver mot mål.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Blixt1980: Haha? Han står bokstavlig talat bakom Rögle-spelaren. Vad fan gör han för nytta där? Han har dålig spelförståelse och i offensiv zon dumpar han mest ner den i hörnet.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: gnällspik

« · 1997953 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)