1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779481 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK


Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Tänk om vi kunde VINNA??????

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tänk om vi kunde NOLLA Timrå :-)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Han är usel ändå :-)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Han har gett topplagen fördelar så länge jag kan minnas, han är så förbannat usel!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Dubbelutvisning, skönt med hemmadomare.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Idioten tar en dubbelutv.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Vilken jävla bortadomare!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Klapp, klapp och stolpskott, det hade varit spiken.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Minst en!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Nu är det fan dax för en Timrå utvisning!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Rönnmark är alltid usel när han dömer!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Buffer,buffer,buffer!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Rönnmark är alltid usel när han dömer Brynäs!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nytt BP, risk för reducering nu, kämpa Brynäs!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Åsså 5:e raka BIF utvisningen,helt jävla otroligt!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
VAFAN fem raka Brynäsutvisningar

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Inget tredje mål tack.
Är ju den svåraste ledningen att spela med, enligt experterna.... :-)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Sista 5 ? jag sitter på nålar de sista 58!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Vore skönt att slippa sitta på nålar sista fem för en gång skull...sätt trean nu!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Som sagt Äckligt Disciplinerat!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Varför ska dom ha en webradio när den inte funkar?? Boklöv är ju rena drömmen.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: 3 icingpuckar efter 1 min, full fart framåt !!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Nu kör vi, knyt ihop säcken nu Brynäs, har längtat så länge efter en hemmaseger mot Timrå!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Häll i lite lustgas i matchklockan nu för bövelen.....

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Inte efter 21.15 då kan vi vara före både SSK och HV i ett dygn iaf!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Vad är det för fel på "Fyra kokta o en Pucko"??( läs Wahlman)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Nästjumbo skulle han sagt ju :-))))))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Ähh Jumbo är bra...jag tar alltid ett JumboMeal och en pucko.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Jepp!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Wahlman är en Bandypajas!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Enligt Wahlman på radion så är Timrå bleka 5-5 skapar bara chanser i PP,men jag har aldrig litat på Wahlman,han sa just "Jumbolaget Brynäs"!!WAHLMAN KOM IN I MATCHEN!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nu får dom lov att hålla sig från utvbåset i 3:e, Timrå missar inte allför många PP!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Timrå är för smarta o kyliga för att tokrusa!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Att lyssna på webbradion kan jämföras med att höra på en intervju med Boklöv.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: Gött!! Nu är det bara att köra på i 3:e, inget bevakande för det kommer att straffa sig!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Nu kommer Timrå att tokrusa i tredje, gäller att inte bli stillastående utan spela Kyrö-smart, tätt defensiv och snabba kontringar så kommer vi lämna det absoluta bottenträsket ikväll.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Härligt kämpat av grabbarna i BP.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: Paus,10-10 i skott.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Harom limmat fast pipan på Rönnmarks läppar eller?

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Och Wahlberg 2 min, nu hänger dom inte med längre! 3-5

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Och nu Wahlberg också :(

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Fan vad utvisningar man drar på sig

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Själv är jag nöjd med 2-0 inför sista.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Får va glad om du har 2-0,BP igen!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nope! Miettinen ut igen med 3:43 kvar!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: Skulle vara skönt att ha 3-0 inför 3:e :-)))))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: BP nu,men det är väl en halvtimme sen,om man ska lyssna på webradion.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: FY FAN FÖR WEBRADION!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Såja...inte bli girig.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: 3-0 hade ju inte varit helt fel!!

« · 459067 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)