1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779503 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Vad ni än gör Brynäs, snälla, bli inte passiva och börja försvara er helt och hållet nu.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Aj! Det var tidigt!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Det absolut sämsta som kunde hända, ja det hände såklart!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Jajjen: Jaha, sicket jävla flyt de har, ryggsäckarna

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving:Kladd å klent å vips 1-2

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Jahapp, det var den matchen...

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaan, det absolut värsta som kunde hända händer och tillråga på allt så är det fröken Wallin som gör mål. BEDRÖVLIGT försvarsspel!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Jajjen: Så jävla typiskt jag blir tokig ut med puckjäveln!!!!!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Nu blir det jobbigt det här, det kändes under kontroll men icke sa nicke!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

MarcusElving: My god!!!!!

Ska dom tappa det här?


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: Fan.... Tungt

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Det värsta är ju att deras mål inte är frukten av eget bra spel utan att vi spelar ett försvarsspel som man kan se i hockeyskolan, pinsamt!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Fan vad frustrerande att vi skulle släppa in ett skitmål så jävla snabbt!


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Brynäs har börjat slå ifrån sig 5 minuter in i perioden....

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

MarcusElving:Vad händer?

EN i varje formation åker grillor dm andra står och tittar på, vakna till NU tack.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Detta håller inte...upp med skridskoåkningen nu för in i helvete

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Lindström: Fortsätter det så här, då ringer det snart...


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Macahan: Det gör det verkligen!

Brynäs är rädda om ledningen nu, blir passiva och slår ifrån sig.

Håller givetvis inte.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Lindström: Börja spela hockey Brynäs!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Lindström: Hur går det egentligen till när domarna släpper en sån solklar tripping? Hur tänker dom där?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Så jävla orättvist! Men det SKITER jag i!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

HAHAHAHA!

GRANIS GÖR ETT RIKTGT JÄVLA SKITMÅL!



Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Macahan: Fan va gött!!!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
foppa78: Jaaaaaaaa underbart Granis

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Äntligen fick vi lite flyt också!

Inget i arslet direkt nu, då bryter jag ihop.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Macahan: Japp, ett jävla turmål, men som tur är så räknas dem också :-) Välförtjänt, absolut inte, bryr jag mig NEJ :-)

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic:Grå+Grönstarr + Loob sjukan heter det ;)

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Lindström: Så jävla viktigt!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Inte bara FBK som kan göra mål via ryggen på målvakten, rättvisa skipad.
Det här släpper vi inte.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Jag är sjukt nervös fortfarande!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Huge: Tyst Huge, inte jinxa!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Men det är väl själva fan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Neeeeeeeeeeeeeeej

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge inte jinxa...

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Fan Huge, detta få du ta på dig!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Faaaaan så jävla onödigt. Återigen så är det ett bedrövligt försvarsspel, de står o tittar på vad FBK gör!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Nu blir det jobbigt igen då!

Färjestad lyckas alltid komma tillbaka, ALLTID! Så jävla frustrerande.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: Ja va fan ska han in här och jinxa för!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
foppa78: Satans jävla helvete

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Jobbigt mycket tid kvar, det kommer vara spel mot ett mål resterande tid förmodligen.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Ni kan ger er fan på att vi får spela BP snart.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Usch, det är just i såna här situationer Färjestad är som bäst. De lyckas oftast komma tillbaka.

Håll i nu Brynäs!


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Färjestad spelar typisk 80-talshockey...uppspel till blå. dumpa i bortre...Lasse Falk-hockey...väldigt kreativt.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: Vi måste börja åka skridskor igen, vi tillåter ju FBK att göra precis som de vill. Faaan!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: Boorks ständiga gnäll på Ekholm börjar bli tröttsamt.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: Svedberg måste göra några idioträddningar här i slutet om vi ska hålla undan, det är min känsla.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Brynäs har spelat och tränat en hel säsong men ser helt villrådiga ut när dom ska ta sin gubbe i egen zon. Vet inte hur många gånger man sett två brynäsare på samma spelare.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Ingen domare drog upp handen, tar de utvisningen på jumbotronen?

« · 1484724 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)