1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779375 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Nu kan väl Wikegård klippa ihop lite missade FBK-utvisningar så att det blir lite rättvist :-)

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: Slarvigt av Nordqvist...håll tätt nu!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Solklar utvisning på Nordan, lika solklar som när Molin blev nerdragen.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Men för helvete Nordqvist, VARFÖR. Så jävla onödigt!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: fy fan va gött att Brynäs leder mot fbk..mitt hatlag nr 1

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

MarcusElving:Vilka jävla yxhugg FBK får dela ut.

Skönt med 3-2 då vi vart utspelade i nästan 1 1/2 period.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Nu blir det en nervig tredje period.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: ja ska domarn ta för alla sådana situationer så får han blåsa ihjäl sig, ren kompensation men vi hade samlat ihop till det.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Såg ni Wikegård där? Han nästan grät...förmodligen måste han säga att Brynäs spelade bra anfallsspel...men å andra sidan berodde det väl på felaktiga utvisningar såklart...

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Lindström: 879235409167 ggr bättre än i första, men mer måste till. Spela HELA sista nu!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: Inte ett smack nervös, krita-perioden är förbi. Lite synd att du hängde kvar i den lite för länge;-)

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Zappaholic: Han kommer säga att Färjestad gick ner sig och var dåliga, inte att Brynäs spelade bra och snurrade rejält med FBK.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: ingen sudden nu, jag vet inte om mitt hjärta skulle ha klarat det. Vem sa förresten att Brynäs inte skulle klara av slutspelshockey?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: Wikegård gnällde över tvåan på Brodin, får se vad han säger om Berglunds filmning när Nordan nuddade benskyddet och 100kg värmlänning stöp som en klubbad oxe....

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Huge: det känns skönt att man har trott på det här laget hela säsongen

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Huge: det känns skönt att man har trott på det här laget hela säsongen

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Huge: Inte ett ljud än så länge. Nu ska han däremot underkänna Brynäs 3-2!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

arnio: Fy fan vad trött jag börjar bli på Wikegård. FBK är bäst på ALLT, han kan inte ens ge beröm åt vårt anfallsspel när vi lekte med dem i fem minuter...

Patetiskt...jävla gnällkärring.



Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
arnio: Tvungen att skriva det två gånger för att övertyga dig själv? :-)

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: solklar offside faktiskt

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Visste att 3-2 var offside. Men vad ska man göra?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Solklar offside innan Calle når pucken på blå, bra lag ska ha tur med domarna...    :-)

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Huge: tur att Brynäs är bra då!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: va fan är det med Wikegård och Brynäs?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Lika mycket offside som deras i målgården vid 1-1. Men hur kan man klandra linjedomarn för den missen? Pucken är ungefär 0.000000000001 mm ute!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: klart att man ska klandra linjedomaren om han gör fel (eller hylla i detta fall)

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Nu är det nervöst! Det här är långt ifrån klart, 1:30 att döda i boxplay först och främst. Sen gäller det att inte bli för passiva och spela för mycket på ledningen.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
arnio:
Jag trodde också att det var offcide direkt innan. Hur som haver så är 3-2 till Brynäs det som speglar Matchen bäst. Färjestad klart bäst i första utan att skapa riktigt farliga lägen i första. Brynäs lika överlägsen i andra men skapat mycket mer RIKTIGT heta lägen i 2:a.
Rättvis ledning enligt helo opartiska mig :-o

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Herregud Brynäsbröder, lita på oss äldre ibland;-)
Ikväll skrivs skön hockeykonst och vi kommer att vinna. Lita på 30 års erfarenhet;-)

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
rafalski: nu kör vi grabbar, håll tummarna nu! Pust

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Widing verkar ha utgått skadad, han Twittrade nyss något om att han spenderar tredje perioden i sjuksängen.

Syns ju här nedan.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Han har ju legat sjuk!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Men snälla Brynäs spela hockey nu

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Ja, just det..

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Så jävla skönt att se Granströms grinande tandskydd i varje kampsituation efter avblåsning

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Tänk om vi kunde få 4-2 och slippa denna jävla fetångest hela tiden.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Vill se att vi utmanar lite man mot man när vi går in i offensiv zon, det fipplas för mycket. VÅGA Brynäs!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Ja, vilken dröm!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Hahaha, och FBK filmar inte?

Bastiansen tappar benen när han får Granströms hand på axeln.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Nu blir det fetångest ett tag

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Och det klagas på att brynäsare filmar?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf:Döende svanen!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: Fyfan, dom är ju i särklass!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Jag tycker att Rohdin är riktigt bra i det fysiska spelet och i närkamper, han ser ruggigt stark ut.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Vem har hällt sirap i klockan?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic:Skotten i sista, 0-172?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: nu när jag fan dåligt! Håller med Rhodin är skitbra!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Tror tamifan att aldrig har ett sånt svagt lag (Brynäs) kunnat ge ett sånt starkt lag (FBK ) ett så starkt motstånd.

« · 1487773 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)