1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779410 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs Mora


Sv: Brynäs Mora
mattiaskarlgren: på väg upp till LA, enligt officiella laguppställningen spelar Bäckis...

Sv: Brynäs Mora
claesw: Nja,Bäckis spelar nog,han tränade idag.Han är även med på uppställnigen på swehockey.
Malmen fortafarande i frysboxen.....
Se länk!!

Sv: Brynäs Mora
Bissett19:
I'll be damned!

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Vet inte om man ska säga att Tuben är "i frysboxen". Vi har fyllt på med forwards, det har blivit konkurrens i truppen och någon måste ställas över.

Sv: Brynäs Mora
Jompe: Men den ända forwarden, jämte Bäckström, som skulle platsa i Timrå. Brynäs ända powerforward?

Boorken är knepig...

Sv: Brynäs Mora
Swordster: 5 min kvar

Sv: Brynäs Mora
jimmy_90_bif: 2 min kvar

Sv: Brynäs Mora
Jompe: Men nåt är ju lurt när man har Alcén som extraforwards istället för Malmström.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Visst,ingen rök utan eld!! Synd på sätt och vis då Malmen är en hårt arbetande kille.

Sv: Brynäs Mora
Hyggliga gratulationer till Ove!

Sv: Brynäs Mora
sylf: gratulationer till Ove

Sv: Brynäs Mora
sylf: Instämmer,Ove är kung!

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Ja,han är en av de allra största.

Sv: Brynäs Mora
Game!!!

Sv: Brynäs Mora
Dem börjar med att kladda i egen zon direkt.

Sv: Brynäs Mora
PP dax.

Kom igen nu boys.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: BP dax.

Kom igen nu boys:-)

Sv: Brynäs Mora
sylf: Dax att rasta knähunden nu!

Sv: Brynäs Mora
65selander: Är Westerlind hos Sylf?

Sv: Brynäs Mora
65selander: Förstår att 40 kilo hund knappt märks i ditt knä:-)

Sv: Brynäs Mora
Poffa: Näe,han sitter bergis i Selanders knä!

Sv: Brynäs Mora
sylf: 08.51 2 min Brynäs 10. NOLANDER, Peter HOOK

Dax igen

Sv: Brynäs Mora
sylf: Då var det väl dax för Brendl att stänka dit den.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: JAAAA!!

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Ha ha,1-0.Spets!!!

Sv: Brynäs Mora

Bissett19: Öh hade inte MIK PP?

Heja Norge friskt humör :-))


Sv: Brynäs Mora
Spets den gamle målsprutan!!

Sv: Brynäs Mora
sylf: jaaaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: 1-1

Sv: Brynäs Mora
sylf: Bajskartong!!

Sv: Brynäs Mora
Gick lite väl snabbt efter 1-0

Sv: Brynäs Mora
sylf: fannn

Sv: Brynäs Mora

sylf: Slappnade väl av lite för mycket, men lugn Spets gör mål snart igen.


Sv: Brynäs Mora
65selander: Fan va dom drar på sig utvisningar!!

Sv: Brynäs Mora
sylf: kom igen nu brynäs har bra boxplay

Sv: Brynäs Mora
sylf: Sunken som slarvar,Almtorp var tvungen att haka.

Säger det igen,nu hänger Brendl den,gick ju bra sist:)

Sv: Brynäs Mora
sylf: Fan vad det verkar slarvas med passningarna.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Och alla dessa utv....................

Sv: Brynäs Mora
sylf: Äääh Rönnmark har väl spelat på Mora ikväll.

Sv: Brynäs Mora
Jag kom nyss.
Hur är spelet?

Sv: Brynäs Mora
sylf: Utvisning igen.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Åsså en till utv..

Sv: Brynäs Mora
Herregud.
Man vinner inga matcher i utvisningsbåset:P

Sv: Brynäs Mora
sylf: fan en till utv..

Sv: Brynäs Mora
sylf: Det kommer mera, det kommer mera...

Sv: Brynäs Mora
65selander: Jo jag är rädd för det.

Vi verkar få många lägen i 4 mot 5.

Sv: Brynäs Mora
lillovechkin: "Man vinner inga matcher i utvisningsbåset"

Jo kanske,Spets mål var ju shorthanded.

Sv: Brynäs Mora

Bissett19: Spets är den som leder lagets interna skottstatistik också på hela två skott varav ett i mål.

Brendl har hittills inte fått något på mål ännu, peppar, peppar


Sv: Brynäs Mora

Nu går dom igen dom andra matcherna på C+ Sport


Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Ja, Det såg jag:D.
Det var lika som i Tre kronor förra året Karjala Cup om jag inte minns fel , dom gjorde nästan alla mål i SH.
Mika Hannula var den vassaste av dom alla då:P

« · 760711 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)