1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779460 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Vafan sysslar zebrorna med???

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Härligt Sigalet! Välförtjänt

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Direktskott och mål, vajeeert 🙂



Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Han spelar fast oss en hel del i egen zon...

FY FAN VAD SCOTT E BRA!!


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nog tycker jag att iaf ser bättre ut än de senaste matcherna.
Tightare och jaga högt i banan funkar lite bättre och Rögle har tom fått vända om i egen zon så helt åt helvete är det väll inte.

Men vi behöver spets, 1a 5an kan inte mata på ensamma hela matcher.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nån som sett Leksands 1-0 mål? Spontant kändes det regelvidrigt i dessa tider. Vi hade AAAAALDRIG fått det med oss....

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Tippar på kvittering högst 5 min in i andra...


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: tur att Röglemålisen stod för 2 grodor i första

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ser lika svajigt ut som före MS. Ska det bli poäng måste Brynäs ha minst en växel till.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lindström: Det måste in förstärkning till truppen NU!!!

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lindström: Lite bättre av Bif men det syns att Rögle ligge mycket högre i tabellen...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Norin har inte lyckats slå en passning på bladet till en Brynäsare på en hel period.
Skapar en viss förvirring...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
grym teknik av Danielsson på den nedtagningen

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Skönt med en neutral kommentator. Jämfört med den andra hejarklacksledaren.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lindström: Det är alldeles för ofta vi är stillastående med puck i mittzon. Rögle kommer med fart och etablerar på så vis enklare press på oss

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Friläge för 3-0 istället Rögle mål minuten efter och vips 2-1. En helt vanlig dag som brynäsare.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Tänk om Forslund var lika bra som Bokk på avslut..


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Skitbyte + att Molin & Mannberg gliiiider efter pucken 2-1 och match igen..

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Usel backchecking på målet. Hade inte hänt under Bulans tid

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Bara ett lag på banan nu.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Armbåge i ansiktet på Rödin men domarna tittar på....

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{363}: Man får tydligen slå handskarna i nyllet på folk...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: ja visst är det kul att inte bara vi gör det :-)

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mannberg har gjort några riktigt fina moves idag

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ove Myling: Smart av Rögle att ta time out efter 9.27 när det blev power break 10.05.

Bra coachat😂

Dock dumpar vi fortfarande alldeles för mycket puck i fel lägen ner i anfallszon. Detta måste Ove styra upp.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Rödin har gjort hälften av sina mål denna säsongen mot ett och samma lag 😂

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mannberg har börjat bra. hoppas det inte bara varit tillfälligheter iår och att förlängningen blir bra. 2 sista åren av det som brukar kallas prime åldern 27-29

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Detta är ta mig faen vackert Brynäs. Keep going 🙂

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: skriv 3 år med Molin som head coach i paus. 😂😂😂

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
brynäs08: kapten gör hattrick ikväll, han och scott ser sjukt spelsugna ut

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{363}: Rögle spelar som yra höns i egen zon...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ska vara 3-0. Grym räddning av Will

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Yes helvete va Nice Rödin

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Anton har kukat upp :-)

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Ja det var några bra byten där. Nån passning för mycket framför mål dock. Bättre att ta avslut, han verkar ju skakig.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Bra utdelning för Rödin😎


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Rödin igen!!!

Och brynästränarna kramas...fina signaler.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Bittert här som vanligt trots ledning...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Sett lite bättre ut sista bytena. Tror inte vi kommer se någon markant skillnad i vårt spel...gärna lite högre lägstanivå.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Typiskt flytmål man får när puckarna studsar rätt. När man bytt tränare...😂

I övrigt mycket enmansanfall inledningsvis. Inte tillräckligt samlat...




Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mattson: Skönt att få en målvaktstavla med sig...

« · 2021679 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)