1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779467 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Fan, där kunde man ju dödat matchen. Just nu känns det vidöppet.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lunkan: Brodecki är febersjuk. Du kan väl glädja dig åt att Alcen får lira istället?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nystart, ledning 3-1, hemmaplan, en 5-minutersutvisning med sej. Vore inte psykologiskt klokt att förlora nu.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
lapad: Hur kan det se så viljelöst ut? Ny tränare chans att öka innan 3e då måste man steppa upp. Det ser märkligt segt ut i många ben. Var är Brodecki?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Sämsta PP jag skådat på länge


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Vilket uselt PP. Ett skott på mål...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Bedrövlig PP, NOLL intresse annat än att få åka in och dricka saft i pausen ser det ut som....
Chans att döda matchen så lekar man istället.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Riktigt dålig period

Vi har en rejäl skopa flyt som leder detta...Greg Scotts förtjänst. Han är +++++ idag...


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ingen höjdare, det här pp:et.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Molin Jr ser väldigt seg ut ikväll. Kanske skulle ha vilat upp sig ännu längre.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8975}: Förstakedjan ser bättre ut. Resten?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Charles: Matchstraff?

Den var inte snygg såg jag nu på reprisen.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Undrar om zebrorna känner att dom måste ge matchen mera liv?!
Har vart 3-4 klara RBK utvisningar som man blundat för, sen blir det blåsljud i lungorna så fort dom får lite press i våran zon.

Karma ÄNTLIGEN!

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
nyb: direkt efter en rögle tripping med. vackert.....

oskarshamn leder med 3-1 mot Luleå.....

offside sen eller är jag bara enögd idag

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Får man inte slå till på klubban?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Är det där en slashing?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Tycker ändå att Brynäs har "kukat upp" lite ikväll om man jämför med de senaste insatserna.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mattson: Ser definitivt bättre ut ikväll än på mycket länge, mer samlade anfall med ordnade ingångar i anfallszon. Visst svajar det emellanåt men ljusår bättre så här långt.



Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Charles: Sätter en miljard på att om vi vinner ikväll så vinner både Leksand och Oskarshamn...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Båda utvisningarna är horribla. Däremot har domarna förutom dessa två grodor gjort en ruggigt fin match hittills. Håller en väldigt fin nivå och det blir ett väldigt bra flyt i spelet! :)

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: kompensationsutvisningar visar ju bara på dålig domarkänsla

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Vilken jävla skitutvisning Rögle åker på...zebrorna briljerar.


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Va?! vad sysslar domaren med

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Men va i helvete SKANDAL DOMARJÄVEL

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Klart domarna börjar leverera sin vanliga standard igen

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nu ska man inte bara kommentera det negativa här men de sista två minutrarna har man gått ifrån allt vad grunder heter...


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
nyb: Zebrorna levererar, som vanligt

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Vafan sysslar zebrorna med???

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Härligt Sigalet! Välförtjänt

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Direktskott och mål, vajeeert 🙂



Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Han spelar fast oss en hel del i egen zon...

FY FAN VAD SCOTT E BRA!!


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nog tycker jag att iaf ser bättre ut än de senaste matcherna.
Tightare och jaga högt i banan funkar lite bättre och Rögle har tom fått vända om i egen zon så helt åt helvete är det väll inte.

Men vi behöver spets, 1a 5an kan inte mata på ensamma hela matcher.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nån som sett Leksands 1-0 mål? Spontant kändes det regelvidrigt i dessa tider. Vi hade AAAAALDRIG fått det med oss....

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Tippar på kvittering högst 5 min in i andra...


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: tur att Röglemålisen stod för 2 grodor i första

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ser lika svajigt ut som före MS. Ska det bli poäng måste Brynäs ha minst en växel till.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lindström: Det måste in förstärkning till truppen NU!!!

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lindström: Lite bättre av Bif men det syns att Rögle ligge mycket högre i tabellen...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Norin har inte lyckats slå en passning på bladet till en Brynäsare på en hel period.
Skapar en viss förvirring...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
grym teknik av Danielsson på den nedtagningen

« · 2021730 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)