Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
« Föregående · 1541460 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Zappaholic: Wikegård sjunger med i Brynässången från utestudion, och Rahm har förstört lördagskvällen för många gamnackar.
En skön kväll, mao..... :-))
En skön kväll, mao..... :-))
+ 4
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Gött med seger. Tydligen finns det en jävla massa att klaga på ändå. Varför vara glada och nöjda då? Jävla gamnackar :-)
+ 2
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
smallround:
Samtidigt får man väl säga att vi måste vara tacksam för att det är Timrå vi möter, laget som om möjligt är än mer ineffektivt än Brynäs i målskyttet.
+ 2
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
smallround: Beror nog mer oå Timrås ineffektivitet än Rahms "storhet" :-)
+ 1
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
smallround: nu får dom ju för fan börja spela det är Timrå vi möter för fan 0 skott nu 1 är ju under all jävla kritik!
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
smallround: håller med. Tycker han varit stabil hela matchen. Hoppas nollan håller.
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Är den förste att erkänna att Rahm faktiskt ser bättre och bättre ut! håll första nollan i elitserien nudå. Kanske kan göra underverk för hans självförtroende
+ 2
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
bifhjärta:0-8 i skott nä men då tar vi en utvisning till...fan Rahm
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Luleå leder mot Modo vore mumma att rycka 3 pinnar från gnällgänget! :-)
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
smallround: Nä nu får vi fan se till att skava upp isen i Timrås zon lite detta håller inte!
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
bifhjärta
Inget inlägg på 12 minuter...... Brynäs spelar tydligen väldigt bra!
+ 3
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
vem är det som åker nu?
Granström givetvis... jaja, 4min PP för Timrå nu då.
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Det är ju mer än uppenbart att Timrå har insett vilket uselt försvar vi har :-(
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
70 Rodrigues:bra fråga ser inte ut att tycka det är kul med hockey för tillfälligt. TJ agera
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Eller se till att det är -15 grader inne. Ställ om ACn till att producera kyla istället för värme :)
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
rafalski: Kylan gör att spelarna tvingas hålla igång ordentligt för att inte frysa arslet av sig. Sån här fart på rören har jag inte sett sen finalserien i våras.
Går det att montera av taket på Läkerolen, månntro?
Går det att montera av taket på Läkerolen, månntro?
+ 7
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Slajsarn: Håller med. Uteförsvaret känner att dom har en stabil målvakt därbak och kan spela avslappnat och kontrollerat.
+ 1
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
rafalski:Ja Rahm har sett stabil ut så här långt, fast han har ju å andra sidan inte satts på prov ordentligt än. Vilket man måste ge utespelana en stor eloge för.
+ 3
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Lägg ner gnället nu, Rahm stabil så här långt och laget spelar bra. Vi leder med 2-0.
Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
smallround:
Tror nog de flesta ser att han inte håller för ES, ta hem Lindbäck o låna ut Rahm vore det bästa.
+ 2
« Föregående · 1541460 · Nästa »
Zappaholic:
Gött m 3 poäng....har nog vart mycket fokus på den här matchen, den "måste" ju vinnas. Samtidigt är det inte så lätt att vinna på beställning, så d får va godkännt, men väldigt mycket utvisningar... lite onödigt.
Rahm fick hålla nollan....... men inta va han bra inte ;-)