D va stooooort->
« Föregående · 564091 Till forumet
Sv: D va stooooort->
Roxio:
Satt bredvid Kenneth Andersson på en match för 7-8 år sen det var stort...
Satt bredvid Kenneth Andersson på en match för 7-8 år sen det var stort...
D va stooooort->
"Grabben" hade match mot Laik i Långshyttan i Fredags. I själva matchen gick det som väntat->Storvinst 1-15:-)) Men bredvid mig på samma bänkrad satt Jan Larsson och följde samma match! En av mina absoluta favoriter genom tiderna i Brynäs. D gott folk, va stoooort!
« Föregående · 564091
Syns i morgon!