Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
« Föregående · 1341404 Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Skön seger idag!!! Men är jävligt orolig att Brynäs gör bara 2 mål i snitt de senaste matcherna....
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: Kommer inte hålla.. Om de ska till slutspel, så måste brynäs göra mer mål än två!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Erat: Bortamatch defensivt. Domarna "missade" i första och andra några FBK utvisningar.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Erat:
Räcker att göra ett mer än motståndaren. Svårare än så är det inte ;)
Räcker att göra ett mer än motståndaren. Svårare än så är det inte ;)
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
GävleLasse:
+ Kämparinsatsen
+ Svedbergs match trots tabben
+ Johan Larsson
- tråkig hockey
- ineffektivt PP
Skulle lägga dit även Dacke. Tråkig hockey = game plan.
+ Kämparinsatsen
+ Svedbergs match trots tabben
+ Johan Larsson
- tråkig hockey
- ineffektivt PP
Skulle lägga dit även Dacke. Tråkig hockey = game plan.
« Föregående · 1341404