1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739966 inlägg · 7967 ämnen

7300

Sv: 7300
Fast jag tycker ju att det hade varit trevligt om klubben hade brytt sig om sina medlemmar en smula eller två mer. Klart att man ska stödja sin förening, men om de nu har en klubbtidning (Brynäsaren har jag för mig att den heter/hette) så vore det kul om den damp ner på hallgolvet någon gång. Fast det är klart, man har fått en inbjudan till jubeleumsfesten för endast - vad var det - 400 kronor...

Räknade dessutom ut vad jag ger per match med min seriebiljett: 124 kronor. Där sparar man ju 6 hela kronor per match. Det kan det vara värt att ha sin plats säkrad. Det är ju så himla fullt på Gavlerinken denna säsong... *s* Nog gnällt nu, det är roligt att vi är så många, framför allt att vi är så utspridda över landet.

Fem matcher kvar, jag har slutat tro, nu återstår bara hoppet. Så med andra ord hoppas jag på sex raka poäng nu...

7300
Nu är vi 7300 medlemmar i världens finaste klubb. Den noteringen innebär att vi är, som Brynäs skriver på hemsidan, "är en av Sveriges största klubbar".
Men varför ska vi nöja oss med det? Alla ni som inte är medlemmar se till att bli det för att stödja föreningen. Medlemsavgiften kan tyckas obetydligt, men när vi är så många så blir det ju en stor slant sammanlagt. Det kan ju hjälpa till vid ev. nyförvärv och annat som folk här tjatar om emellanåt.

53353 · »