1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 753456 inlägg · 7967 ämnen
« · 2569563 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
{peeettis0999}: Tror inte att du är pyssling men liksom för denne pyssling kan det ju vara bra att bara sitta ned och andas och ta det lugnt innan man skriver. I all välmening även till dig.
Fasen jag saknar dina analyser och lagbyggen. Men chilla lite.

{peeettis0999}: Ja det är ju bara att logga ur man man inte känner att det här ger något. Finns många andra saker att lägga sin tid på.

Ha det gott.

{peeettis0999}: Min mamma har varit lärare i 45 år. Hon lärde mig alltid att analysera en text noggrant och tänka på en röst som passar till texten. ”Det finns ju en människa bakom orden” sade hon. Tänker man så som läsare kan man lätt känns igen en persons ord som översätts i text.

Man ”hör” tydligt att det är du pettis på det sätt du skriver. Tror du bör ta en lång paus från detta forum. Många som vill rida på en vinstvåg i allsvenskan så det fullständiga hjärnsläpp klarar vi oss utan. Fattar inte vad du är ute efter?

Jävla nättroll skulle jag säga!

{peeettis0999}: Du och jag har aldrig varit på god fot Pettis, men jag litar på ditt ord och ber iaf om ursäkt för min felaktiga anklagelse.
Tur du fick med ditt golfhandicap i inlägget för övrigt, det tillförde mycket👍

Skönt med en odiskutabel och rättvis seger ikväll. Sen lär vi höja oss ett snäpp eller två när vi möter bättre motstånd. Det fanns en hel del i spelet som inte var så bra.

Kvällens

+++ Lindbäck
++ Boxplay
+ Ungdomskedjan

- - - Poweplay
- - Indrasis
- Tidvis, duttiga pass ur egen zon

Var en konstig känsla när man idag fick sätta sig å se Brynäs I allsvenskan ..kredd till alla som mötte upp i hemmaborgen. Kan bli en trevlig men spännande säsong , på ett positivt sätt . Efter 8 månaders kamp är det skönt å kunna fokusera på livets stora kärlek Brynäs . Varit tyst här inne en lång tid pga vissa skäl . Men nu kör vi Brynäsvänner

Nu är jag rätt så jävla irriterad.

Jag har hållit mig ifrån detta pajas forum sen jag blev avstängd.
Med all rätt blev jag avstängd.
Mitt beteende då var inte okej.
Jag orkar faktiskt inte lägga ner mer energi på detta forum längre.
Där man mäter k*k mer än snackar hockey.
Dessutom rena brottsliga påhopp gång på gång.

Men det jag nu stör mig på är att ett flertal anklagar mig för att vara den där lilla människan "pyssling"...

Nog för att jag inte betett mig bra men jag skulle aldrig regga ett nytt konto för att smutskasta nån jag inte ens känner!!!
Lägg ner det snacket alla som anklagar mig (pettis) från att vara sjuk.

Jag har lite bättre fritid än många av er andra.jag sitter inte här på hockeysnack som att det vore mitt liv.

Jag jobbar, jag har ett stadigt förhållande och jag umgås med mina vänner. Jag spelar innebandy och golf (5.2 i hcp) jag orkar inte med er längre här på hockeysnack!

Efter detta meddelande kommer jag att ta bort detta konto.

Men ett litet tips till ALLA svaga personer.
Tänk på vem ni anklagar!
Det nu många håller på med är också brottsligt och kallas för förtal.

Jag skulle dessutom aldrig vara så som Pyssling är efter denna dag.

Älskar att Brynäs tagit detta på bästa sätt. Och så magiskt att vi ser ut att vara på rätt väg. Både lagmässigt och organisationsmässigt.

Hoppas alla här inne kan börja bete sig. Fast det är väl svårt när man inte har alla hästar i stallet.

Allt jag ber om är att ni dårar som smutskastar mig så fort nån jävla idiot beter sig hemskt ska sluta tro det är jag!! Hoppas moderatorer kan spåra användare som beter sig tragiskt på detta forum. Så ni kan se själva att det inte är eller har varit jag nån gång efter jag blev avstängd.

Hejdå!

/Peter

Blipp62: Visst är det skönt att bli motbevisad?! Är fan så mycket skönare att bli motbevisad än att ha rätt.

{Pyssling39}: Vem fan bryr sig vad en leksing gör på andra forum, visa lite glädje över en seger mot råttorna från 08-distriktet istället.
Förövrigt jävligt kul att våran fjärde line levererade bra idag. Hade väldigt låga förhoppningar om dem men blev oerhört motbevisad. Forza Brynäs!

{Pyssling39}: Du verkar inte må bra. Psykisk ohälsa är ett jävla otyg i dagens samhälle. För en utomstående verkar det vara ett enda rop på hjälp över dina inlägg. Prata med någon närstående eller proffs. Hoppas du kan vända detta och finna glädje! Lät religiöst men jag hoppas du kan komma dit att du mår OK 👍.

{Pyssling39}: Bra! Du behöver inte komma tillbaka till forumet heller. Hejdå!

Eftersom dessa luffarmoderater inte stänger av mig så lämnar jag forumet med respekt för de andra användarna.

{10364}: Det är bäst du reggar ett nytt konto nu, Pettis. För snart är du avstängd så det sjunger om det. Hur gör du för att komma ihåg alla olika användarnamn du byter till, flera gånger per säsong? Skulle vilja se en bild på listan där du skriver dina nya användarnamn för att komma ihåg dina nuvarande inloggningsuppgifter. Du är en oerhört tragisk figur. Gå ut och hitta dig en livskamrat istället för att förstöra för människor. Jag vet inte om du har koll på det här, men bakom varje användarnamn finns en människa. Tänk på det nästa gång du bestämmer dig för att ha lite roligt.

Stäng av den här pysslingen så fort som möjligt. Det här är bötesbrott om det går att spåra honom.

Zappaholic:

Blir nog 3 matcher, frågan är hur länge Rahimi skall ha egna regler i ligan

Äcklig spelare

kan göra vad han vill

{10364}: Det är väl för fan du som skämmer ut dig. Frågan är väl snarare hur gammal du är som sitter och skriver sånt här.

mattias - 74: Ja verkligen

Solklart matchstraff på DIF

{10364}: För att du skulle få chansen till bättring men det gick ju inte.

{10364}: Du är den enda luffaren på det här forumet. Ge fan i att hänga ut forummedlemmar. Och sluta särskriv favoritleksing.

Varför är mitt inlägg bortaget men jag är inte avstängd? Vad är det för luffarmoderater på forumet?

{10364}: Somna om ditt jävla troll!

{10364}: När du ser hur mycket kritik du för och din kommentar blir borttagen kanske du borde tänka till lite? Löjligt och rent oschysst beteende. Som de innan har skrivit, logga ut.

{10364}: Fattar du att du pysslar med olagligheter nu?

{10364}: Gå och ta din medicin Peter

Tigerhjärta: Jag har hängt på HS i snart ett år och det har väl varit åtminstone fyra konton på den tiden som kunnat härledas till denna tragiska figur som är känd som Pettis.

Vet inte om jag ska tycka synd om Pettis eller hata honom. Hur svårt ska det vara att bete sig och respektera andra, om man nu prompt ska interagera med andra på ett hockeyforum? Någon gång kanske man ska stanna upp, reflektera och ställa sig själv frågan vad man håller på med.

{10364}: Vad fan har du för fel?

{10364}: Okej du är ju en riktigt jävla idiot! Dra åt helvetet med dig och kom inte tillbaka!

{10364}: Stämmer. Satt i all hast och gillade samtliga inlägg efter vår sköna seger.
Insåg mitt misstag och tog bort gillningen.
Stå för ditt trams istället för att lägga över skulden på någon annan Pettis.
En avstängning att vänta, för vilken gång i ordningen? Är vi uppe på tresiffrigt i antal avstängda konton snart tro?

{10364}: Ta och logga ut en stund och fundera lite över om det där blev så bra…

SuneMangs: Skönt! Hoppas det blir en lång ban på pyssling.

SuneMangs: Inlägget är borttaget vad jag kan se. Tack alla för att ni visar ryggrad och backar Mattias när en idiot försöker förstöra för honom.

Farsang: Jag har skrivit i moderatorforumet i hopp om att någon forumledare ska vara online för att kunna ta bort inlägget så snabbt det bara går.

{10364}: försvinn från detta forum din jävla råtta.

{10364}: du måste va kul på fest :)
Sköt ditt

{10364}: du påminner om någon

{10364}: Men herregud, lägg av.

Farsang: Så jävla pissigt gjort. Mattias har haft det oerhört jobbigt privat, av det jag kunnat läsa mig till, och börjat återhämta sig och det är vind i seglen för honom nu, äntligen. Sen kommer det ett praktarsle och slår undan benen för honom genom att hänga ut honom på det här sättet. Fy fan vad förbannad jag blir.

{10364}: Hört talas om förtal. Du kanske ska tänka till lite innan du postar sånt där.

{10364}: Varför ska du hålla på sådär? Ta det privat med honom istället om du är så intresserad av vad han gör, eller rapportera honom på Flashback. Här hör det inte hemma att hänga ut folk på det sättet!

{10364}: du är ju fan helt tappad!

Troligtvis Pettis som blir butthurt över att man gillar en leksingar mer än vad man gillar han.

{10364}: Din förbannade idiot. Det är strängt förbjudet att hänga ut folk på detta forum. Jag hoppas din avstängning blir lång. Vad Mattias gör på fritiden är inte din eller min sak att analysera och bedöma. Skynda dig att ta bort texten i inlägget så kanske du slipper avstängning.

Jag hoppas för Mattias skull att moderatorerna agerar skyndsamt här. Inlägget är anmält.

{10364}: Skärp dig!

SuneMangs: Precis, det är det som förvånar mig.
Arbetsmoralen imponerar.

Silfver: Lugn nu. Det är inget geni som coachar DIF, det är Garpen. En erkänt usel coach.

SuneMangs: Ja du haha.

Nu har man fått nog av Stockholmslagen, byter till att kolla på Östersund. ÖIK ser faktiskt bra ut!

SuneMangs: Ja, oerhörd skillnad mellan Jyrgårns intensitet och Brynäs på och av hockey.
Se och lär Gällstedt!

Blomgrens: Öldimman har letat sig dit också alltså.

mattias - 74: Mora ser ut att vinna hemma mot SSK. Starkt av dalkarlarna.

Det ser ut att vara en jävla massa rök i Hovet också.

« · 2569563 · »