« Föregående · 2884856 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2025-26
Ingen vågad gissning att Hägg och Fjällby är säsongens toppvärvningar i Brynäs. Finns pengar för en till toppspelare?
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Lunkz: Blev stor överraskning med tanken på att 99,9 procent visste att han skulle skriva på
+ 4
Sv: Silly Season 2025-26
Alcén har verkligen utvecklats till en bra sportchef. Jag var en av kritikerna när den gamla styrelsen precis skulle avgå och då gav den helt oprövade Alcén ett fyra års kontrakt. Detta var innan den nya styrelsen Brynäs kan bättre tog över.
Men när man hör Fjällby och Hägg berättar om samtalen med Alcén då blir man stolt.
Men när man hör Fjällby och Hägg berättar om samtalen med Alcén då blir man stolt.
+ 19
Sv: Silly Season 2025-26
Peja: Fan vad man gillade att han var tvärsäker på att målet var smguld.
+ 5
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: ” Fint att Hägg ringde till Stig Salming och frågade om han fick låna nummer 14 🥰”
Det kallas för respekt det. Ett ord som dagens ungdom verkar ha glömt bort vad det betyder.
Det kallas för respekt det. Ett ord som dagens ungdom verkar ha glömt bort vad det betyder.
+ 21
Sv: Silly Season 2025-26
Jugge: Pulli är intressant som en back i mitten av hierarkin. Får intrycket av att han är lite av ett ”projekt”.
Hägg imponerade i intervjun. Han är uppenbarligen en vuxen man som säkert kommer bli en ledartyp bland backarna.
Hägg imponerade i intervjun. Han är uppenbarligen en vuxen man som säkert kommer bli en ledartyp bland backarna.
+ 13
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: ” Var väl någon härinne som nämnde den här spelaren under dagen va?
Wikegård fortsätter sin starka silly och värvar han.
Länkar:
www.eliteprospects.com/player/397096/valtteri-pulli”
Edit: Insåg att det var en back
Wikegård fortsätter sin starka silly och värvar han.
Länkar:
www.eliteprospects.com/player/397096/valtteri-pulli”
Edit: Insåg att det var en back
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: Man räknar nog bort Bertilsson här kanske? Eftersom han kan missa mer eller mindre hela säsongen. Så här ser det ut om vi räknar bort honom tror jag.
Axel
Hägg
Djoos
Kinnvall
Söderström
Norlinder
Med en back till har vi alltså 7 backar utan Bertilsson. 8 med honom. Om Söderström försvinner har vi just nu 5 backar när vi går in i säsongen (Bertilsson startar ju inte vet vi).
Axel
Hägg
Djoos
Kinnvall
Söderström
Norlinder
Med en back till har vi alltså 7 backar utan Bertilsson. 8 med honom. Om Söderström försvinner har vi just nu 5 backar när vi går in i säsongen (Bertilsson startar ju inte vet vi).
+ 4
Sv: Silly Season 2025-26
Fint att Hägg ringde till Stig Salming och frågade om han fick låna nummer 14 🥰
+ 28
Sv: Silly Season 2025-26
SuneMangs: 1 back. Måste väl tyda på att Söderström lämnar?
Eller blir det Jacob Bengtsson som 8:e back?
Eller blir det Jacob Bengtsson som 8:e back?
Sv: Silly Season 2025-26
SuneMangs: Tycker det är väldigt kul att såna här spelare vill spela i Brynäs (jag fattar att de får lön för det också). Men just att de har bra samtal och får bra intryck av Alcén tycker jag är så himla fint att höra också.
Edit: Ettårskontrakt på Hägg enligt Brynäs FB-sida.
"Den 30-årige backen som har spenderat de elva senaste säsongerna i Nordamerika har skrivit på ett ettårskontrakt med Brynäs IF."
Edit: Ettårskontrakt på Hägg enligt Brynäs FB-sida.
"Den 30-årige backen som har spenderat de elva senaste säsongerna i Nordamerika har skrivit på ett ettårskontrakt med Brynäs IF."
+ 8
Sv: Silly Season 2025-26
Lindström: 3-4 spelare till ska in efter dagens nyförvärv. 1 målvakt, 1 back och 2 forwards tror jag att Alcén sa. Music to my ears.
+ 7
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: Ja, Peja skrev att han var nära Malmö (enligt MrMadhawk) men han blev för dyr för dem.
Sv: Silly Season 2025-26
Lär inte helt oväntat inte bli något med Bäckström ikväll med tanke på frågan och svaret angående honom.
Sv: Silly Season 2025-26
Roligt att Alcen får frågan om kontakten med Bäckström och Alcén skrattar till och säger ”skulle den frågan komma idag?”🤣
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Kom precis hem, missat starten på sändningen men ser inga spelare presenterade?
Sv: Silly Season 2025-26
Var väl någon härinne som nämnde den här spelaren under dagen va?
Wikegård fortsätter sin starka silly och värvar han.
Wikegård fortsätter sin starka silly och värvar han.
Sv: Silly Season 2025-26
Charles: skaffa att inloggning med Bank id är ett krav. Då slipper vi alla troll(som kan spåras),hatiska kommentarer men även mycket barn.
+ 4
Sv: Silly Season 2025-26
Erat: ärligt vad fan är detta? Inte ens en moderator som är in action I chandla-chatten.
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
man hade behövt fixa så inloggning krävs med mail då hade flera troll inte orkat med
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: Bästa hade ju varit om de inte haft en live-chat på detta sätt. GD har ju en bra version av "live-chat" där vem som helst kan skriva in men det är tidningen (den som styr chatten antar jag) som bestämmer vilka inlägg som syns.
Live-chat mer eller mindre ohanterat kommer aldrig funka för en klubb/person som har många följare. Finns ju en anledning till att även små streamers har egna moderatorer (större har så klart flera). Även små kanaler kan få utstå mycket skit.
Live-chat mer eller mindre ohanterat kommer aldrig funka för en klubb/person som har många följare. Finns ju en anledning till att även små streamers har egna moderatorer (större har så klart flera). Även små kanaler kan få utstå mycket skit.
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Charles: är dock samma användare som kommer tillbaka hela tiden.
Borde kunna permanent banna.
Men inte bara han som lagt dryga kommentarer. Utan det haglar tyvärr rätt mycket skit.
Borde kunna permanent banna.
Men inte bara han som lagt dryga kommentarer. Utan det haglar tyvärr rätt mycket skit.
Sv: Silly Season 2025-26
nittontolv: de verkar ta bort han, men vet inte om de kan blockera ip-adresser och även då kan ju idioten har VPN så han verkar komma tillbaka till och från
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: garanterat någon idiot från något annat lag, en riktigt fjolla
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Såg att en person med Nicket ”PettisBIF” på livesändningen skrev att ”Bäckis klar, presenteras på fredag.”
Skulle det vara pettis så ser jag ändå det som relevant info. Hoppas och tror på han iallafall💪🏼
Sen skäms jag något oerhört att folk ska kalla Vivi vainikka för transa i chatten och sen skriva ”Elin var snyggare, henne hade jag kunnat tänka mig att sätta på” 🤮 vidrigt jävla beteende mot spelare i ett lag man säger sig ”älska”
Skulle det vara pettis så ser jag ändå det som relevant info. Hoppas och tror på han iallafall💪🏼
Sen skäms jag något oerhört att folk ska kalla Vivi vainikka för transa i chatten och sen skriva ”Elin var snyggare, henne hade jag kunnat tänka mig att sätta på” 🤮 vidrigt jävla beteende mot spelare i ett lag man säger sig ”älska”
+ 14
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: "Stackare" som ska behöva presenteras idag när alla hoppas Bäckis, svårt att svara upp mot den förväntningen.
+ 3
Sv: Silly Season 2025-26
Peja: Hägg men inte p g a siluett bilden.
Sen gissar jag på Bäckström på Siluetten och att Gunderson antingen enbart gästar liven eller att man skriver Artistkontrakt på han tills Bertil är tillbaka.
Då siluett bilden verkar vara en kombo av Gunderson och Bäckis.
Sen gissar jag på Bäckström på Siluetten och att Gunderson antingen enbart gästar liven eller att man skriver Artistkontrakt på han tills Bertil är tillbaka.
Då siluett bilden verkar vara en kombo av Gunderson och Bäckis.
+ 3
Sv: Silly Season 2025-26
Det är väl en enda sak som pekar på Bäckis till Brynäs och det är väl tystnaden att han inte själv gått ut och nekat. Men tror fortfarande inte han kan spela på elitnivå efter operationen. Det är om han kan glida runt och finlira på halvfart och tycka det är roligt och värdigt.
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Retse: Jo, jag håller med. De skulle kunna ha gjort om bilderna lite också för att man inte ska kunna undvika AI. Fjällby var omöjlig att göra om tillräckligt mycket för att lura oss, hans frisyr är så utmärkande. Jag tycker den är väldigt lik JC Beaudin.
Det borde vara Hägg eller Clara.
Det borde vara Hägg eller Clara.
« Föregående · 2884856 · Nästa »
Wow blev det Hägg alltså? Det visste man inte…..