1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 743533 inlägg · 7967 ämnen
« · 2695990 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren :

Drog diffen-klacken hem i pausen till tredje? :D

Nisse på Mon or: Charmen med hockey är att allt kan hända även fast det ser bra ut.

SuneMangs:
"
Det syns lång väg att Olle Liss inte tror på det, oavsett vad han säger.
"

Tempot på Andrén när han åker till båset för att få ut en extra spelare vittnade om samma sak. Grattis till HA-Guldet!

{7426}: var tvungen att hänga upp tvätten så den inte surnar 😂 så missade första sekunderna

Farsang: Frågan är ju inte vad? Den är snarare HUR missar någon det där?

Ska Djuren vända detta på en period och fyra matcher. Svar nej och grattis.

Farsang: Drog pucken över sargen där kamerakillen stod

Zappaholic:
Viktigt att freda målet där, hade Kruger målat hade diffen fått luft

{9684}: fan missade, vad gjorde han?😂

{9684}: Vad hände?

SuneMangs: Ser mest ut som att han längtar till Björbo, en ljummen folköl och en Volvo 142 med slotmags och bakrutejalusi.

{8225}: 20 s räcker

Larsson ger sig på kamerakillen igen 😂

Zappaholic: Det är väl inte powerbreak varje avblåsning?

Kul att höra att Johan Tornberg inte har gett upp matchen utan att han fortfarande hoppas på en vändning för sitt lag.

Peja: -" Krüger & co ser ut att vara helt slut (kanske spelar skadade)"

Kruger var ju skadad innan seriemötet i ERP då han fick ngn smäll av bla Benn och såg sen plågad ut i båset så får deras del är att dom låt honom lira för tidigt innan han var helt eller iaf bättre ok än just då. Det har nog suttit i med den skadan han fick innan sen var det väl också lika redan förra året.. mycket skador.

Silfver: känns iaf bättre med 4-1 inför sista än 0-1 som sist :)

Silfver: Det syns lång väg att Olle Liss inte tror på det, oavsett vad han säger.

Sofialäktaren : It ain’t over until…ja du vet.

Har alltid tyckt att förolämpningen "bönder" av andra Stockholmare är så konstig. Åker man 10-15 min utanför stadskärnan så finns inget annat än åkrar och fält. Eller är man bonde och därmed inte Stockholmare om man inte bor på Söder?

parks: Krüger & co ser ut att vara helt slut (kanske spelar skadade) och många av Djurgårdens unga spelare är ju fortfarande lite för unga för att verkligen kunna sätta sin prägel på den här typen av matcher. Sen har de lagt alldeles för mycket pengar på flera mediokra svenska spelare istället för att ta in importer, de satte en stolthet av att ha många svenska spelare, men vem bryr sig?

Brynäs och Djurgården har ungefär lika många som har gått genom hockeygym i laguppställningarna, men de fyller ut med svenskar istället för importspelare som Brynäs gör. Det är inte bara på grund av ekonomi utan i allra högsta grad ett medvetet val.

Anders Berg: Utan bönder stannar Sverige .... eller Norge i detta fall

Anders Berg: Konstigt inslag.

{8225}: Är man någorunda flink med fingrarna hinner man kludda ner något smart under avblåsningarna

{9684}: Vi är några som saknar smaklökar då, haha

{8225}: Du oxå gör ju jag me!!🇺🇿

Reportage nu på temat: ”En jävla massa bönder… ” Eller en i alla fall.

parks: faktiskt svagare än första två. Egentligen inte orolig.

parks: Man såg redan mot Mora att de inte höll kvalitén.

parks:
Det ser JÄÄÄÄKLIGT bra ut för den här matchen.... Men här har ni en sk inte ropar hej än i alla fall...

parks: jag står fast vid min tanke att vi hade kunnat hålla oss ifrån kval i SHL med samma trupp 🤓

{8225}: Är det vi och Edvard Blom som älskar beska droppar?

djurgården är svagare än vad jag trodde.. verkar vara helt slutkörda medans brynäs känns dom har minst en växel till i sig.. men man ska aldrig räkna bort ett sårat djur.. kan svänga fort..

Peja: Domarna har iaf inte varit dåliga och i pausen mellan 1a och 2a har dom fan haft kvartssamtal med båda legen för det var en bra period spelmässigt.

Bäska droppar: Bäska droppar, jo jag tackar jag. Du gillar det goda i livet

Är det inte 2ndra perioden vi brukar vara dåliga 🤣
Karma med burfågelns klant utv 👍🏻

Blir några ”derbyn” igen i SHL… Leksand, Timrå, Modo. Välkomna tillbaka. Aldrig att ni tappar det här. Bara era egna tankespöken isf.

Supportern: Bara älskar att hela Hovet skriker "Djurgår'n, heja Djurgår'n, det är full fart framåt!" och så blir det mål och det är som att ngn stängde av allt ljud på Hovet.
Skönaste ögonblicket på hela serien så här långt.

:D :D :D

dempa: Djurgården kommer nog att försöka gå hårt i början av tredje. En tidig reducering och de är med i matchen. Gäller för Brynäs att fortsätta vara disciplinerade och kontra sönder Djurgården om de flyttar upp positionerna.

mattias - 74: Funderat på det också(gäller dock inte bara på Brynäs sida). Vem har tid att sitta o skriva o läsa en massa dynga när ens lag spelar?. Inte de genuinaste fansen åtminstone, för dom följer väl matchen.

Med en period kvar, trist för spänningens skull, men kul att Djurgården känns som Griniga Gamla Gubbar

Anders Berg: Jag hackar fan tänder...

Jag säger som spanjorerna, muy Benn 👍

{10491}: jo men tänkte dem hade sytt och lagt vaselin på eller nåt så det inte ska blöda något mer ☺️

dempa: Det är långt kvar. Fick lov att hämta en tjocktröja, fryser och ryser av detta. Du vet känslan.

atilla:
Gillade slowmo bilderna på Benn när han nätade.

Min väldig ringa kunskap inom läppläsning tycktes kunna tyda. "FUUUUUCK YEAH" 😊

Ollie Miss

Sofialäktaren : välkommen till Hovet. Tack för vinsten.

Anders Berg: finns inget o va nervös för! det här är klart!

Bratwursten : Jag håller vid att det blir 4-0👍

Farsang: Inte mer konstigt att han slog upp ögonbrynet.
Brukar rinna neråt då.

« · 2695990 · »