1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742263 inlägg · 7967 ämnen
2896354 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2025-26
J-S: De där tröjorna kommer man ihåg med lätt avsmak tror det kan vara typ 84/85. För att spara pengar tog man bort oken. Sedan när man tog tillbaka körde man gevaliaröda hemmatröjor. 😪

Erat: Ha ha så jävla fula!!
Färjestad eller?

Erat: Är det CHL-tröjorna? 🙂

bänknötarn: Ok, förstår att man inte trycker upp den för att sälja merch bara men jag tycker ju att det är den tröjan man borde köra med som ordinarie bortaställ.
Men det är ju vad jag tycker;)

BrynäsMotRubb_: Vad menar du? Menar du den där specialtröjan Silfverberg får från och med omgång 2?

Nu när CHL drar igång snart, vet någon hur det fungerar med spelaren som får ”top scorer” på tröjan? När och hur sker det?

bänknötarn: jag skulle vilja ha dom här tröjorna! 🤩
Uppladdat:

500x0-pfhqauceqnlp9fcfdegwoxgyiak.jpeg

Jonjo: Jo jag föreslog nytryckning såklart, men den var inte "tillräckligt gammal" för att anses retro, så det lär inte hända.

Känns som att det finns lite outnyttjad potential här! Klart alla tröjor skall finnas möjliga att beställa, oavsett årtal och design.

bänknötarn: Tråkigt! Du får föreslå att vi återtar den tröjan till nästa säsong så får du den på sikt 😃
Då kommer jag också köpa den👍

bänknötarn: Fasen vad trist. Men bra att du fick kontakt med dem och kunde reda ut det. Du får helt enkelt söka vidare på privata marknaden istället. Lycka till!

GD/Sasse: Bellows ej med på is idag. ska dock inte vara nån större fara. Oskar går in med Bäckis och Rödda.

Tigerhjärta:

Hahaha!

För er som hade problem med sändningen i torsdags, lägger denna här😁:
Uppladdat:

500x0-image0_0wIUTDL2GyqLpkW.jpeg

Bellows inte med på dagens träning :/

Gavve: Jag har nu varit i kontakt med Brynäs ang 2017-tröjorna. De säger: "Vi hade många kvar men dom behövde tyvärr kastas efter översvämningen för några år sedan. Så har kollat i vårt förråd men inget där."

Attans!

För den som är intresserad av Fantasy-SHL så är det minst sagt svårare att fynda Brynäsare iår.
- Bäckström & Larsson är fantasys två dyraste centrar.
- Silfverberg är fantasys dyraste forward
- Kempny & Hägg är fantasys två dyraste backar

2896354 · »