1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742301 inlägg · 7967 ämnen
2896532 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2025-26
Jugge: Han verkar faktiskt tappat det. När AIK släppte Norin så värvade han en ännu äldre back med argument som att de behövde få in rutin etc.

Jonjo: Ja jag tycker som sagt att det är ett affärsmässigt enkelt upplägg. Man behöver ju inte trycka upp 10000 ex liksom. Ett mindre lager, lite olika beroende på popularitet och storlek (antar att L-XL är de vanligaste).

En del tycker ju dessutom obegripligt nog :-) att den röda tröjan är den snyggaste, men skulle spontant säga att åren 2012 och 2017 samt en handfull andra är de populäraste.

Kvaliteten behöver ju inte direkt vara exakt matchkvalite, ingen sömnad utan man trycker alla detaljer, med kort leveranstid.

Utan att vara expert gissar jag att man lätt kan komma under ett pris på 200:-/st i inköp. Sen blir ut-priset 800-1200. De ovanligare åren och egna namn kan man få beställa. Tycker Brynäs skulle hugga på på denna möjlighet faktiskt. Men som sagt bara en tanke.

Vi ska vara glada som har Alcén. AIKs sportchef, Lasse Johansson, verkar inte helt 100. Först Erik Norin och nu lagkapten Windlert. Kanske inte det bästa sättet att hantera trotjänarna. Det lär ju inte göra saken lättare att locka folk utifrån till AIK.

aplusb: riktig drömresa!

Om någon är sugen på att ta ett spontanbeslut att dra ner till Tjeckien över helgen går det fortfarande att flyga ner billigt. Ryanair till Wien på fredag morgon kostar 800:-, tåg till Brno därifrån tar 1,5 timme och kostar 250:-. Då är man framme mitt på eftermiddagen och hinner ta en (eller sju) öl innan matchen.
Hem flyger man från Prag måndag kväll med Norwegian för 795:-.

ellis: Sundsvall spelade alltså mot Modos J20-lag. Så inte riktigt så som du säger.

ellis: Som mötte MoDo J20

2896532 · »