1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 777500 inlägg · 7967 ämnen
3032476 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Metalman: Hitte på

ELFBIF: Verkar som en amerikansk back är klar Jack Ahcan

Gyllen22: Silfverberg visade då och då vad stark på pucken är. Hägg spelade enkelt.

Silfver: Tycker Silfverberg har varit riktigt bra i boxplay. Bra rollspelare för Tre Kronor hittills.

OveJärnkrok: Det går för fort för Silfverberg men han löser det till viss del med sin smartness.

Gyllen22: Kollade bara med ett halvt öga, man orkar bara fokusera till en viss nivå när det ska nämnas en gång i minuten hur unga Björck och Stenberg är. Men tyckte både Silfverberg och Hägg skötte sig stabilt idag.

Gyllen22:Felpost

Någon som har koll på hur hägg och silfver har sett ut under dessa två matcher?

Svensson_62: Fan det skulle stå minst 38 🤣

Bengt Ramen: Oj, dubbelt så länge som mig. Vid 14-15 blev det mer intressant med moppar. Tricks som Fire Burnout uppskattades (Börnis i en liten pöl med bensin som tändes på så fort bakhjulet började slira - blev som en cool ring av eld längs hela hjulet - jepp man var tvungen att smålyfta bakhjulet m h a vaderna under fotpinnarna för att moppen skulle orka börna)

Brynäsgubbe: Ekholm är ju spelartypen som kan hålla klass till minst 30.

Brynäsgubbe: Platsar nog inte i SHL? 🙂

ellis: Kanske lite gammal, ja.

ellis: Blir 36 nästa vecka . Sjukt å tänka på att det är 14 år sen Guldet med Brynäs

Brynäsgubbe: Ekholm har jag alltid tyckt varit en jäkla habil, bra back. Hans tillkomst betydde mycket för guldet 2012, vill jag säga. Men det är väl så med honom också att Brynäs är ett avslutat kapitel. Hur gammal är han nu?

slöhög322:
- Look very funny - 100 pesetas!
- Not so funny - 50 pesetas!
:-)

slöhög322: Håller med. Det enda stora frågetecknet för mig är hur deras förstakedja kommer att påverkas av Puistolas utträde. De har bättre bredd nu men om deras förstakedja inte drar laget på samma sätt kanske inte helheten framåt blir så mycket bättre.

3032476 · »