1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739616 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Såg bara sista 10, mer eller mindre konstant tryck. Ska se matchen i repris imorgon.

Silfver: Kan lika gärna skriva 1 år direkt. Persson är mycket bättre än Larsen och Johannesson, och antagligen extremt billig.

16 raka segrar för Brynäs mot Modo. Hörde att Modo tackat nej till att bryta sviten.

Väldigt väl genomförd match.
Tycker vi är det bättre laget matchen igenom och i slutdelen så leker vi hockey.
Nu håller vi bara tummarna att det inte är illa med D’Astous..

Och Brynäs vinner över Modo, som vanligt.

OveJärnkrok: Det vore kanske inte så dumt med ett try-out kontrakt på Persson ändå även fast Söderström kanske kommer.

Andy Tiger:
Så värst många fler spelare skall de nog inte tacka nej till om de vill spela i SHL 25/26.

{7426}: Tack för god match!

IronKrook: Jag kommer fortsätta tjata om Bobby också. Tycker han varit ruskigt bra i dag. Tycker väl iofs ingen i laget varit särskilt dålig i dag men det är ju lätt att säga när Modo knappast bjuder upp till dans i dag. Tänker inte slå mig för bröstet för det dock och tror det kommer bli tuffare i serien sen.

Tänka sig att de flesta försäsong matcherna inte spelade någon roll, det fanns tydligen en knapp att trycka på😊

SuneMangs: Det är bara till att gratulera och tacka för lektionen. Lycka till i vinter, vi möts fler gånger!

Gavve:
Kul och bra för hela den kedjan..

Persson är fantastiskt bra. Vilket fynd av Alcén om han håller den här nivån även i fortsättningen..
(För jag utgår ifrån att han får någon form av kontrakt)

Jävlar va svaga Modos backar ser ut.

Förövrigt lät de inte som att speakern sa 3-1 när de blev 4-1?

Kanske lite rostig bara 😅

Jugge:
Hur många Gävlebor har valt annan klubb?
Honken valde Frölunda. Är det den senaste?

Efter Modos reducering verkade det som pojkarna hoppade upp ett snäpp. Kul att se. Lekstuga nu på slutet.

Nu är det bara att hoppas på positiva besked angående D'Astous.

Silfver: Så himla kul för honom. Och lägligt när jag precis kallat honom (i stort sett) för favoritspelaren och någon jag tror blir mycket viktig för Brynäs även om han har (då när jag skrev det) 0 poäng.

SuneMangs: Härligt att se Brynäs ikväll, bra fart på pojkarna! Särskilt plus för de två första kedjorna med Silfver i täten. Även plus för Kopacka som ser fräsch och pucksäker ut

Trivigno!

Där var det lekstuga.

SuneMangs: Bobby!!!

Börjar likna allsvenska finalen i våras.

Brynäsgubbe: Han har slitit som ett djur dock. Fast det gör han ju varje match å andra sidan.

SuneMangs: Men vi dominerar fortfarande. Är först på alla puckar å en jäkla speed.

Roligt att se gubbarna glada!

Bra för Rödda. Haft lite svårt ikväll.

Modo klart bättre i tredje.

Farsang: Han lär inte återkomma som det såg ut. Ingen idé att chansa även om allt känns okej (det vet vi ju inte heller utan tänker best case). Lär undersökas ordentligt först.

Farsang: Nix, dumt att riskera ngt.

Ingen Dastous på planen än?

En som det inte pratas så mycket om är Källgren. Tycker han känns stabil där längst bak. Knappast hans fel att det blev ett mål för Modo.

Mattson: Ja, tycker inte Lindstein rosar marknaden heller direkt. Axel Andersson däremot går från klarhet till klarhet.

ellis: Sen på pucken. Där glimtade Indrasis till med sitt otroliga spelsinne men tyvärr gick inte avslutet på mål.
Modo har lyft sig i tredje..

Vilken tokmiss av Rödda. Svår vinkel kanske.

Silfver: Fick veta det. Tack.

ellis: 2-1 till Brynäs

Gavve: Tack du.

Slaven82: Världens snällaste kille ju. 💕

Kommer att kosta om Larsen får mer speltid.

ellis: 2-1 till Brynäs. Och 25-10 i skott ungefär.

Svinet Måns Carlsson trycker in den.

Vad fan sysslar försvaret med

Vad står det? I brist på tillgång av samtliga möjliga kanaler tittar jag fåfängt in på Swehockey.se. Värdelöst. Ingen resultatåtergivning alls så här långt på Brynäs-Modo...

Svensson_62: Tycker även att Oskar Lindblom börjat växla upp. Inga fler skador nu bara så känns det stabilt inför seriestarten.

Tycker inte heller det ser så farligt ut för CEDA. Han fick väl lite ont och utgår av säkerhetsskäl.

Blå grottan: Såg ut som han översträckte knät om jag tänker på rätt situation. Stod mest och petade med klubban där vid sargen efteråt.

Stefan R 63: Klubbhjärtat lever ❤️

Gavve: visst är detta vackert om det är sant och om söderström
Flera SHL-klubbar och klubbar i Schweiz är beredda att betala högre lön, men uppgifter säger att Victor Söderström vill spela för Brynäs.

SuneMangs: Ja, hellre Chucky and CEDA i alla fall.

gwl: 100% enig och jag tvivlar på att någon säger emot. OM det inte är så att det står mellan honom och Söderström (det tror jag inte på själv). Men Söderström och Persson in i laget med Djoos tillbaka och D'Astous skadefri... Då ser backsidan rätt trevlig ut.

OveJärnkrok: Han som precis började visa sin rätta sida också. Men nu kallar vi honom Chucky hädanefter. Verkar ju vara det dom kallar honom i laget :)

« · 2729406 · »