1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 751460 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
lapad: Berra fick den uppgiften .. visst fan han är ju inte med . Det glömde dom på isen .

lapad: Så fri får han inte stå och styra.

Charles: Jag avskyr när höstlöv från blå går in på det sättet, det är vedervärdigt.

Charles: snyggt mål,…tyvärr

Charles: Vad gjorde backarna där undras…

KulaShaker: hur kan man komma ur och inte vara påkopplade...

Jan Grismöbel: Vem tar hand om målskytten? Kinvall?

Charles: hatar att ha rätt

Naturligtvis.....

BIF Kungen: En gammal symtom för Brynäs . Nöjda å belåtna av några poängmatcher . Vi var nog många rädda för det idag . Klara BP å börja på nytt . Sååå väntat

Synd att man inte är påslagna från start

Kan nån påminna Brynäs att matchen har börjat…

BIF Kungen: Leksand har en tendens att inleda matcher väldigt starkt och mattas av så småningom.

Usel avvägning av Norlinder… Varsågod momentum till Leksand…

BIF Kungen: Bedrövlig start

Jan Grismöbel: vi hänger inte med….alls

Herregud vad fan sysslar dom med?

BP på detta, stor chans att det ringer nu

BIF Kungen: Matchen har börjat pojkar Lif ska inte få energi i matchen på början .

Huge: precis, gasen i botten direkt, tysta hallen, släck energin.

bradberry: Nyckeln blir att matcha Leksand mentalt och vara på tårna från start. Startar vi med en första minut som mot Kalpa så blir det jobbigt…

Forsberg 1978: Har varit så en stor del av säsongen . Får alltid börja titta på studion i en annan match å sen byta till rätt straxt innan matchen börjar . Så djävla konstigt å irriterande.

Jan Grismöbel: en fördel med dagens match, seriens snyggaste tröjor:

1 Brynäs 🇩🇪
2 Leksand

Jan Grismöbel: Funkar fint för mig iaf.

Ikväll talar allt för Leksand va…?

Det är såna här matcher Brynäs alltid förlorar. Bekvämt nöjda, möter desperation… Chans att ta definitivt kliv från bottenskiktet, då gör man det inte…

Leksand har frejdig energi, får de en bra start med några mål får vi jobbigt…

Tips 4-1…

Sändningen börjar 18.30 .18.45 dyker huvudsändningen med Lif och Brynäs upp i appen . Inte första gången Brynäs matchen inte kommer upp samtidigt som resten av matcherna .Är det något tv4 appen ?.Fler som har samma problem ?

vi är sämst: Vi vinner om Delia står i kväll

Petrov: Söderström gillar jag skarpt.

Lena som kommentator: nej
Studion: ja. Passar henne bättre enligt mig.

Klarar vi av ett desperat Leksand idag?
Blir tufft, finns inga dåliga botttenlag i SHL.

Petrov: Sjukt vad olika man tycker. Jag klarar inte av någon av dem. Så det blir utan ljud på tv ikväll😅

Hur går det för Källgren? Nån som vet nått

Tycka vad man vill om Lena men hon har med sig den bästa experten idag. En av få saker jag saknar från HA.

BIF Kungen: Är det fler som inte finner vår match ? Den är ju huvudmatch och sänds på skitkanalen tv4

Gameday mellan två legendariska lag🇩🇪🇩🇪

Väldigt många som gick bannanas över när jag föreslog Eric Norin som ett bredd förvärv.
Han duger iaf för Sveriges överlägset bästa lag.. idag blev han klar för Frölunda på ett korttidskontrakt.
Jag kan lova att dom gör en bra värvning i honom. Mycket rutin på honom och en bra person utanför plan. En ledare.
Lite som när dom hade Anders Grönlund eller när LHC värvade Martin Örat Örstedt och han var en viktig pusselbit för dom när dom spelade final senast.

ELFBIF: Missar kvällens match p.g.a. Julbord med jobbet. Ett tufft derby på bortaplan men jag tror på vinst. Vi är har sett bättre ut på slutet och har i grunden ett bättre lag än Leksand så det blir 4-2 till Brynäs.

Kopenga Kickass: Hoppsan haha, skrev lite fel

ELFBIF: "Hilla spelar igen i 4:e backpar tillsammans med LP o AJF"

Kul med lite nytänk. Köra på fyra backpar varav det fjärde är tre stycken 😉

#33: Laguppställningen är släppt samma lag, som mot Kalpa. Hilla spelar igen i 4:e backpar tillsammans med LP o AJF. Vesel lirar back med Witkowski.

bänknötarn: Allt för supportrarna 😊

#33: "Till mig ??, va snäll du e??"

Tja att vår (A) är här inne och kollar tar jag för självklart! Imponerande att du hinner skriva här under matcherna också!

Jag kan rekommendera att lyssna på intervjun med Widing från hockeynews senaste podd. Där han pratar om Brynäs och framförallt framhäver Robert Hägg 😊

Stefan R 63: statistik kan vara farligt att lita på ibland…

bänknötarn: Till mig ☺️, va snäll du e🥰😉

IronKrook:
"Har suttit i Suno-studion och mixat ihop en låt med vår legendariske nummer 33!"

Bra låt! Ska köra den idag.

Jag har också satt ihop en för ett tag sen om #33, tycker texten blev rätt bra om jag får skryta.

suno.com/s/6PGU1pTHsbEOC5sV

Lunkan:

Haha för att jag är ödmjukheten personifierad ;)

Nej då men det känns bättre om mitt lag förlorar mot ett lag som var bättre än sämre, Jaja du förstår ;)

Dags att ladda upp för ikväll. Dags för Silfverberg att ta fram storsläggan, känner jag!

Har suttit i Suno-studion och mixat ihop en låt med vår legendariske nummer 33!

Kommer ihåg när justitieminister Bodström beklagade sig i morgonradion över att han bara fick en massa porreklam i telefonen. Varpå någon försynt kommenterade att reklamen riktades beroende på ens sökhistoria.

Nåväl, när jag gick in här på HS nyss fick jag reklam från Rolls Royce om att det finns en uppgraderad version av jetmotorer till min Airbus A330…
Känns aningen överambitiöst för mig att köpa en A330 som privatjet samt att börja kolla efter bättre motorer till den 🙂

OveJärnkrok:
Va?!! Men enligt massa modoiter så var det ju säsongen 23/24? - Hur kommer det sig att Modo inte promenerar genom hela serien hittills än? Konstigt.

ELFBIF: Som HA sett ut hittills under säsongen så är ju Löven rätt överlägsna med BIK och Kalmar som ”närmaste” utmanare. Bogren har fixat det som Hellqvist och Stråhle inte kunde, nämligen defensiven.

Så länge inte Löven råkar ut för en massa skador eller choke’ar totalt har man ju svårt att se något annat lag kunna utmana.

« · 2947261 · »