1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 773615 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Bissett19: Säger bara Canada -76. Det säger allt. Stående ovationer över 10 min.

65selander: Efter att ha sett Brännholms reportage på svt från Toronto där B.J blev hyllad,så känns det liiite bättre eftter förlusten.Fan vilken ståpäls man fick,tror inte man förstår hur stor han är därborta.

Bom-Bom har öppnat för spel i Sverige igen, fast han kan tänka sig Finland också. Fast frågan är om han har något tempo i sig eftersom han har opererat ljumskarna för 2 månader sedan.

65selander: Att BP skulle förlora mot Peking tror jag inte du behöver oroa dig för.

Tror jag vet hur min lördag blir. :-))

1: BP förlorar mot Peking.
2. Brynäs spelar uselt
3: Sverige är inte ens med på mattan mot Espana.
4: Kylskåpet pajar och ölen blir varm.
5: Grannjäveln börjar spela sin minaretmusik på 500 db.

GävleLasse: Var du den jagade eller jagade du?

74050: Jag var där. Den enda volym jag diskuterade vad högtalarvolymen med Kent-Åke... Några mattesnillen såg jag inte till...

Som alla sälert länner till tilldrog sig LA ett stort intresse i etervärlden imorse. Något matematiskt snille hade räknat ut att LAs volym var X antal kubikmeter. Därför undrar vän av ordning. Var någon där? GL. du som brukar titta till träningarna, var du där?

65selander:
Ja, jag funderar starkt på det! Ska man se ett Västeråslag vinna en match i dessa dagar så får man fn gå på bandy...

Clubsport: Lämna VIK bakom dig och bli heltidsbrynäsare :-)

Ger dig garanterat ett bättre liv eftersom du har bara ett lag att oroa dig för.

65selander:
Tanken värmde... Det är lite tungt nu... Och på söndag kommer SSK till Rocklunda... Jag kräver omlottning av spelprogrammet!

Ang delauktion 3 på tröjorna så ligger inte resultatet ute på men om man är smart så får man fram det ändå ;-) (se länk)

J.Karlssons tröja var iaf den som gick bort för mest kosing 4400. Den hade bara två bud och båda två kom 2000 enl hemsidan.

Bissett19: Å Niklas Andersson hängde ett för Almtuna i dagens match mot Sundsvall. Matchen vanns till slut av Sundsvall med 8-6!

Bissett19: Tycker vi sänder en liten tanke till Clubsport ikväll. Han kan inte ha det lätt nu. ;-)

Västerås är på "G" att loosa sin 3:e raka match. Just nu 4-1 till RBK.

Så kan "Kösa" fortfarande,han gjorde precis 3-1 på Linden Hockey.

28.39 3 - 1 EQ Tierp 17. KARJALAINEN, Kyösti
(19. BERLIN, Tobias
5. GUNNARSSON, Niklas

Jag har biljetter till Frölunda Brynäs. Någon som vet vilket som är bäst! Sektion E höger eller E vänster? Är E höger närmare mittlinjen?

senil som en julgris är man också... 352 minuter skall det vara

Går hett till i dom lägre divisionerna också, 375 minuter i båset :-)

ES poängliga såhär långt:

1 Pavel Brendl MOR 6-8-0-8
2 Martin Plüss FRÖ 6-4-4-8
3 Tomi Kallio FRÖ 6-2-6-8
4 Anders Söderberg SKE 6-1-7-8
5 Martin Chabada LUL 5-4-3-7
6 Fredrik Hynning LUL 5-3-4-7
7 Niklas Sundström MOD 6-3-4-7
8 Dragan Umicevic DIF 5-2-5-7
9 Pavel Skrbek LUL 5-2-5-7
10 Jimmie Ölvestad DIF 5-1-6-7
11 Fredrik Öberg SKE 6-1-6-7

Topp 10 i Brynäs interna poängliga ser ut som följer:

1.Nicklas Bäckström (F) 5 3 2 5
2.Andreas Dackell (F) 5 1 3 4
3.Nicholas Angell (D) 5 2 1 3
4.Ove Molin (F) 4 1 2 3
5.Daniel Hermansson (F) 5 1 2 3
6.Jörgen Sundqvist (D) 5 2 0 2
7.Lars Erik Spets (F) 5 1 1 2
8.Mads Hansen (F) 5 0 2 2
9.Daniel Johansson (D) 5 0 2 2
10.Mattias Månsson (F) 5 0 2 2
.

arnio: eller fan vilket snedtak det blev ikväll, tror visst nån har Spetsat saften.

arnio: eler kanske löp och köp.

Bättre då att löpa en fin tröja:

"Bästa bud i den 1:a delauktionen:

Robert Kristans tröja 4700 kr, Björn Danielssons tröja 3500 kr, Lars-Erik Spets tröja 2800 kr."

Risken är dock att Spets tröja blir dyrare än vad jag tänkt mig...

Åkerman: Det har förlängts till oktober ut. (se länk)

Hur blev det med Ström?
Är inte hans try-out slut nu?

Hur länge stannar du i Brynäs?

- Edmonton kan plocka tillbaka mig när som helst men jag tror att jag blir kvar i Brynäs hela säsongen.

Lundström 6: Det låter ju jävligt skumt. För vilket plusgironummer har då de som redan är medlemmar använt?

Sen kanske det är enklare att höra av sig till BT om problemet än att slänga ut frågan här?

En liten undran
Jag skulle in och betala till BT och fick detta när jag sökte på PlusGiro.

Du sökte på:
PlusGironummer: 4434410-9
Resultat:
Inga kontohavare matchar dina sökvillkor.

Är det något annat nummer som man ska sända pengarna till eller????

65selander: Om Vålerengen blev bötfälld för repriseringen, borde inte superduberbraigajojolaget LIF blivit det också? Länj:

Det där var parodi på rättvisa! Huvuddomaren såg inget, ena linjemannen tycker sig se att den inte var inne och den andre linjemannen tror att det var mål men är inte säker. sen visar dom reprisen på jumbotronen till förbannelse och hetsar publiken med dessa 7-8 repriseringar och är det nån som tror att domarna inte påverkas av publikens vrål och sneglar på skärmen..
Visst det var mål men eftersom 2 av dessa 3 inte såg att pucken var inne så hade dom aldrig dömt mål utan att ha sneglat på jumbotronen....
Klockan backas sen tillbaks till tiden för målet och VIK får en utvisning för en händelse som inte har hänt eftersom klockan backats tillbaka, dessutom backar dom tillbaks till fel tid...

Leksand måste för övrigt ha ett av hockeysveriges sämsta matcharrangemang Jumbotronen har dom köpt in på Lidl om man ser på den dåliga bildkvaliteten!

Och ja, jag är lite bitter...

Asså, man blir lite orolig när man ser spelarbussen avgå till Timrå ifrån HEARTBREAK.
Men hockey skall ju vara fest, hoppas den fortsätter tills ikväll!

El Aka Ali: Gäller det vid samtliga mål?

65selander: Ja sitter i ölpupen o väntar med en stor stark mellan 14.30 o 55 sedan måste jag inställa mig hos överordnade generaler som kommenderar handklapp vid gjorda mål. Den jäveln är stenhård och tål inga kommentarer. Och inge skit har han under naglarna heller.

wap.hockeysnack.com
Men f-n Nybro... Det måste ju finnas bättre lag att tillgå. Hoppas iaf att han får mycket speltid och återfår sin aptit

micke: Inte så oväntat.
Han kommer vi förmodligen ha nytta över i framtiden.

micke: ähh, det var inget...

Gynge är förresten utlånad, men det har väl alla sett?

65selander: Det är väl en annan sport och ett annat land. Hade det varit i USA kanske det varit dödsstraff?

wap.hockeysnack.com
Om Vålerengen blev bötfälld för repriseringen, borde inte superduberbraigajojolaget LIF blivit det också? Länj: mobil.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=27062&a=670401

wap.hockeysnack.com
Jodå Antti spelade inte så många matcher men han vann Brynäs utv liga galant förra året ändå. Bli spännande imorgon men ju mer man vinner ju närmare en förlust kommer man... Har för mig att alla matcher var målsnåla förutom en förra året. Rätta mig om jag har fel. Tror jag är skyldig dig en öl från det trevliga nattsnacket i Mästarcupen

prosten: "Jag citerar Sylf: Bajen suger getpung..."

Och jag citerar Robert Perlskog: "Jag är imponerad av Leksands powerplay"

Hur Hammarby uppträder i BP talar vi tyst om.... :-)

65selander: Dig kan jag bju på en öl, men inte Arnio. Hette han inte så flåbusen?

wap.hockeysnack.com
Skall nog vara mycket till om dom hänger kvar. Ungdomar i laget och ingen kosing. Tror Sundsvall ryker också

Jag citerar Sylf: Bajen suger getpung...

wap.hockeysnack.com
Springsteen: Leker du Sopranos i staterna? Övriga visste ni det att Jesus är den mest kryssade målisen i DreamTeam än så länge

65selander: Hoppas han tar två !!!! Hahaha..............

wap.hockeysnack.com
Vad ligger oddset på att Lindsträm bentacklar en Brynäsare i morgon? Enl Unibet så är det inte spelbart. Däremot Ladbrokes har ett odds på 1.15

65selander: Ös på......

wap.hockeysnack.com
HF: Skyll på vuxendagiset "Bishop Arms" om jag är snurrig i kväll.

65selander och HF: Meningsmotsättningar på gång i det tidigare så kärleksfulla förhållandet mellan er? Vi skvallerlystna läsare tar tacksamt mot att ni för ert gnabb här på forumet.

Sova på loftgången? Tillsammans med Brooklyn Tigers hemsida som också blivit dumpad där?

A propósito de headline: There's no nada like Canada!

« · 761256 · »