1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 750886 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Ja med dessa coacher som ständigt ska rotera i femmorna denna säsong så är väl snart Fjällby tillbaka med Silver/Larsson och Hägg point i PP...

Lindblom är en brunkare numera och borde spela i en 4e kejda.

Såhär hade jag tyckt vore bäst imorgon:
Källgren (Clara)

Kinnvall-Raftheim
Andersson-Norlinder
Vesel-Witkovski
(Hägg)

Silver-Larsson-Trivigno
Rödin-Bäckström-Bellows
Kopacka-Ölund-Pettersson
Sundqvist-Hilla-Lindblom
(Fjällby)

mk: "Farsang har all rätt att tycka att det är fel."

Har jag påstått nåt annat då eller hur tänker du här?
Han får väl tycka att det är hål i huvudet av tränarna att ändra i formationerna på träning om han vill.

På samma sätt som jag får tycka att han har hål i huvudet som sågar ett upplägg på träning utan att veta ett skit om anledningen till ändringen.
Jag kräver inte att man måste ha frågat tränarna, bara att man själv kanske borde försöka tänka till lite på egen hand och försöka komma fram till tänkbara anledningar till ett agerande som man inte förstår sig på.
Som ex Gavve, Blå grottan och honken21 har gjort.
Om man sen faktiskt har möjlighet att fråga tränarna så måste ju det vara det absolut bästa förstås, fast då riskerar man samtidigt att tvingas ta tillbaka det där med "hål huvudet"...

Farsang: Lindblom var klart bättre än Pettersson mot HV. Pettersson har gjort en bra säsong men kommer snart missa upp till 8 matcher ändå.

Peja: Senaste 5 är det inte så stor skillnad i poängproduktionen mellan dem heller (det säger inte allt, jag vet). Men eftersom poängskörden mellan dem togs upp så kan det ju vara värt att nämna att det är 2-1 där till LP senaste 5 matcherna (alla 3 är mål).

Över hela säsongen har LP gjort det bra. Men det är kanske också lite lättare att spela med Silfverberg och Bäckis än Hillström och AJF som Lindblom får göra.

nittontolv: Hur ser hans kontrakts situation ut är de teoretiskt möjligt att han kommer redan iår?

« · 2946045