1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 753436 inlägg · 7967 ämnen
« · 2462082 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Peja:

Ja den 4 mars. Hoppas verkligen ni har skakat av dom då för det verkar som om de är på gång nu.

Lindström: Har sett varenda match i år, tackar som frågar. Dima är fortfarande bästa poängplockare bland forwards och har inget på en läktare att göra.

Zappaholic: Eller så är du tydligaste utan att dryga..

Treklövern1912:Men vår tränare klagar inte. Inget att undra på vi har domarna mot oss.

Om han klagar då blir det ett lagstraff har sett det förut🥱🤔🙈🙉🙈

Treklövern1912: Jag har fan hellre domarna emot än en tränare som gnäller och inte ens bemödar sig att prata svenska efter 20 år i landet.

mattias - 74: i praktiken skiljer det i så fall en poäng eftersom HV alltid vinner mot Brynäs och lagen ska spela en match till mot varandra.

Äsch ni vinner matchen mot Rögle, jag har lagt odds emot er och då brukar ni vinna

{9684}: Precis, de fördömer förstärkningar hit och dit..men börja då för helvete döma för klara utvisningar.

Zappaholic:

Enligt Axl skulle Brynäs klara nytt kontrakt utan problem. Vinner Hv och ni Torskar idag är det 4 poäng mellan lagen.

Hoppas ni grejar det.

{9684}: Edlund håller samma klass som matchen, sömnig och avslagen😬😬

J-S: Men vår tränare klagar inte. Inget att undra på vi har domarna mot oss.

Davey85: Vi såg ju hur Larsson åkte omkring med en rögleklubba i ansiktet. Hade inte tagit illa vid mig om Larssson reagerat lite så vi kanske fått ett PP.

{9233}: haha, känner igen det där. Vissa domare verkar ju älska att stå i centrum och slänga utvisningar till höger och vänster.

Helst åt ett håll nu har Cam gråtit över domarnivån i Rögles senaste match, så nu är det kompensation, SÅ JÄVLA UPPENBART,
Allt är bara sorgligt och under all kritik,
🤮🥵🙉🙈

Vi behöver vinna idag, end of. Luften Hv anbars skulle få kombinerat med pressen på oss skulle bli hemsk.

Hitta en väg. Fuska om det krävs. Jag bryr mig inte.

Honken72: Brynäsklass😂

Hahah såg nyss en Gubbe i brynäströja på Hv71 matchen 😂

Davey85: 25-13 till Malmö i skott på mål.

{8399}: HV närmar sig om vi inte börjar ta trepoängare

{8399}: 6 poäng av 9 möjliga till HV efter tränarbytet va? Om resultatet idag står sig.

Zappaholic: 3 pinnar idag och slutspelsplatsen är nära, hoppas att det kan ge laget en extra boost.

Ligger man högt i tabellen så lider man ju inte lika mycket av de usla domarna. För oss är dåliga domare förödande.

xxx BIF xxx: Du får väl scrolla och läsa och se att du tjafsar.

Handhjärta och cyberkram.

SuneMangs: Nja ska försöka beskriva varför.

Vi gick in i denna säsong och ville spela en offensiv hockey. Detta håller Manner uppenbarligen kvar vid även fast tabelläget är prekärt. Vi släppte absolut in för mycket mål tidigare men vi har lyckats tighta till det skapligt efter jul. Försvarsspelet har inte varit tillräckligt bra men framför allt målvaktsspelet har varit för dåligt innan.

När vi spelar ett offensivt spel så får man också räkna med fler insläppta. Det går inte bara att säga att vi gjort sjätte mest mål av alla lag i serien man måste bryta ned det mycket mer än så. Jag har tyvärr inte heller hela statistikbilden men upplever att vi förlorat väldigt många matcher som stått och vägt och sen förlorat med uddamålet. Det handlar om att ha spelare som kliver fram och avgör i denna typ av matcher som jag efterfrågar.

Den typ av spelare Rödin ska vara men inte varit under säsongen.

{8399}: Gör du det din lättkränkta körv...

Det har varit mycket klantiga pajasutvisningar från vår sida de sista matcherna. Vad fan händer? När domarna redan alltid slickar bortalagets röv i ERP så kan vi inte bjuda på sånt.

För övrigt svagt av Malmö att inte kunna pressa Hv nånting. De borde kunna spela avslappnat och inte bli förnedrade.

Hur som, vi måste vinna. Filma om det behövs, domarna suger ändå, så vi måste jämna ut den orättvisa spelplanen.

spolaisen: Trodde jag såg i syne.

{9684}:
Alltså det är ju lyteskomik att se vilka horribla utvisningar Brynäs väljer att ta!
I 2/3 PP tar de utvisningar och ger över momentum till Rögle.

SuneMangs: Dags att du tittar på matcherna istället för att bara läsa stats.

Zappaholic: Va? Jag? Hur menade du nu, lilla du?

{9233}: Ja du ser ju själv nivån! Påstår inte heller att det bara är emot oss. Vet att domarnivån överlag är fruktansvärt låg i år. Skandal. Förstör sporten helt. Knappt roligt att titta när matcherna inte kan vara rättvisa.
Man kan ju hoppas iallafall

"Känns som slutspelsmatch", men ser ut som en bottenmatch...

Lindström: Det håller nog inte Timashov med om..

spolaisen: en riktig skitmatch så här långt, lojt, sömnigt, dåligt.

Johannesson: ”slutspelsmatch”….eeeh va?

Noll laddning

spolaisen: äntligen

Forsberg 1978: hörrudu! Vad är det du skriver pojk???? Jag anmäler inlägget.

Lindström: Jag har inte hävdat att Dima är viktigare än laget, jag tycker att ditt argument att sätta bästa poänggörare bland forwards på läktaren är korkat.

Kan dom inte bara sparka Dima åt helvete, jävla egoist och primadonna är vad han är!

xxx BIF xxx: Åhh men nu var det ju du som drygade dig, lille vän.

Pajasliga

SuneMangs: Du L A G E T är bra mycket större än vad Dima är.

Zappaholic: men varför sa du inte bara det från början istället för att dryga..

SuneMangs:
snygg tackling Eklind delade ut

Honken: Dommarna har varit emot oss sedan Bulan härjade i båset.

JawKee: haha, känner igen det där. Vissa domare verkar ju älska att stå i centrum och slänga utvisningar till höger och vänster.

Denna fick vi 2 minuter för igår:
twitter.com/DoktorHockey/status/1621584162095353856

Helt otrolig nivå på domarna i Svensk hockey..

Tycker för övrigt att Timashov-kedjan ser vass ut idag. Blir nog ett mål där under sista perioden.

SuneMangs: Hv 3-0, fy fan

SuneMangs: Så jäkla amatörmässigt att man blir mörkrädd

Lindström: Ja, vi sätter vår bästa poängplockare bland forwards på läktaren. Då vinner vi säkert!

Wooow säger jag och hela Sverige.
Noll koll på allt på isen känns det som

Forsberg 1978: Ja, antingen har vi för många eller för få på isen..

Va är det för jävla nivå på domarna, släpper ett gäng Mögleutvisningar, och tar istället en på oss, blir fan skogstokig på det här.

« · 2462082 · »