Brynäs IF

713961 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29

« · 1999844 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Mrassarson: skulle behöva byta HC samt sämsta backen och sämsta anfallaren mot två av klass för att höja nivån i laget
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
ellis: Jo, det har vi. Det finns mängder med exempel på "sämre" lag genom åren som spelat oerhört mycket bättre än vad Brynäs gör nu. Låt inte din loser-mentalitet förblinda dig helt nu.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
ellis: okej men huvudsaken är iaf att Sundqvist måste gå för att det ska bli bättre framöver och nästa säsong. Han kan omöjligt sitta kvar om vi ska ha som ambition att bli bättre för varje år och sedan ta en jävla massa guld framöver.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Mrassarson: Mitt kyliga korta svar på det är: Nej, vi har inga gubbar "att ligga bättre än vad vi gör" som du uttrycker det. Tyvärr...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Guldet är BIF : Vi har många spelare som inte håller SHL nivå och jag tror inte att det blir lätt att bli av med dessa utan att det kostar en rejäl slant. Vi har en coach utan spelidé och kunskap som inte borde representera an anrik förening som Brynäs. Vi måste kräva bättre resultat av våra sportcefer/GM.
Kommentera


Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
ellis: om man inte spelar som ett lag så kan man ha mång skickliga spelare utan att nå resultat. Våran HC får inte ihop detta.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Vad är Brynäs för lag? Enligt föreningen så är bif ett topp lag. Vi är knappt ett lag som håller i shl. När ska sunken få gå??? Kan alla bara mejla sundlöv eller Dacke så de själva får vakna!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
ellis: Ja ja tror helt ärligt att med en annan tränare så hade vi varit ett mycket tryggare lag. Vi har gubbarna att ligga bättre än vad vi gör.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Forsberg 1978:
Håller med. Dacke, Inge har gjort sitt. Ligger bakom i stort sett alla misslyckade värvningar denna säsong. Mycket snack o jäkligt lite verkstad.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Leonardo:Skönt att vi har en långsiktig lösning på tränarsidan i alla fall.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
#33: Dags att svälja stoltheten i fråga om långsiktiga mål, offensivare spel och roligare hockey. Nu är det dags att plocka in en tränare med ett tydligt och enkelt spelsätt som går snabbt att implementera i laget. Någon med auktoritet och karaktär. Någon som kan hålla oss kvar i SHL.

Långsiktigare mål än så får vänta tills vår förening slutar blöda.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Mrassarson: Skicklighet?? Löjligt. Och varför inte visa det i så fall. Vad tycker du?!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Fruktansvärt dålig insats idag. Sallinen och Brodecki kan möjligen vara de enda godkända.

Danielsson - Vågar knappt skjuta ju, osynlig

Söderström - Svagt närkampsspel och kladd med pucken

Norin - För enkla och stora misstag

Rohdin - Är han helt slut? Ser helt färdig ut. Ingen åkning, inga skott, inga tacklingar.

Rödin - Skjuter inte

Scott - Vet inte..kämpar, men det kan alla göra.

O s v, o s v..


Och dessa omdömen är tyvärr inga undantag för kvällen. Har sett ut såhär stora delar av säsongen hittills.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Tålamod som gäller 🧐 Har man råd att vänta in Boqvist så länge till? Tycker inte det, åh andra sidan är väl marknaden rätt skral.

Kanske behöver agera på något sätt, helst mycket snart. Bra att Molin kom in i laget.
Det behövs dock ytterligare en spelare in till, minst.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Känns som torsk på torsdag mot Oskarshamn...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
#33: Jag håller med. Vi har skicklighet i laget, på pappret, men det fattas något. Vi behöver ett tydligare grundspel, en tränare som kan styra upp vårt pp och BP. Även när vi har kvällar vi inte riktigt är påkopplade kan va med i matcher o hålla det tight o jämnt. Sundqvist har fått sina chanser nu. Dags att entlediga honom snarast!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
lapad: Dackell kan ta och packa ihop sina saker, han uträttar inte ett jävla skit i denna kompisföreningen... fyfan vad less jag är på denna jävla alibiföreningen men likförbannat ska man se varenda jävla match! Finns det något motgift?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Kul att heja på Brynäs IF. Vissa fans drömmer om SM-Guld, vi drömmer mest om att hålla oss över strecket...

Ingen ambition öht i den här föreningen. Noll. Nada. Zip. Varför i helvete lägger man ner så mycket tid? Brynäs vill inte vara med och tävla.

Delta eller lägg ner för helvete!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Så jag säger en sak Sundqvist måste lämna nuuu . Ta bort den största felande länken i detta lag .
Är det brist på hockeykunnande hos tränaren ? Dom kan inte sparka halva laget även om det är en önskan . Så då får tränaren gå . Denna situation skulle aldrig skett om man aldrig förlängt med detta skämt till tränare . +en hel del värvningar som är fel från början .
PP har varit en paradgren för Brynäs under flera säsonger. Vad är det som har hänt ?? Tror att spelarna inte lyssnar på den s.k tränaren . Något måste göras för detta spel är inte ok någonstans .
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
dAVydov: Tillbaka till igelkottförsvar, just nu är vi så fruktansvärt ihåliga så vår chans är att backa hem och satsa på kontringar.
Att försöka spela hockey är dömt att misslyckas med den här truppen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
dAVydov: men va är de för jävla pajasjävlar som värvar spelare till detta jävla lag inte en jävel som är bra Fy fan för de här jävla skiten
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Bratwursten : Jag är oroligt, på allvar. Vi måste göra något för att vända. Tror tyvärr att det behövs en ny tränare, som har idéerna som kan skapa ett LAG av de här killarna. Jag tror att skickligheten finns i spelarna, men inte i laget.
Gonatt vänner.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Kolla hur MIF agerar framför egen kasse.. När såg man Brynäs göra det? 1999 eller?

Upp med Sallinen i 1a, bänka Danielsson mfl & visa att det fan inte duger med det dom visar upp.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Zappaholic: Roligt att Dackel plockade hem lirare med Brynäs hjärta. Det går väldigt bra just nu 👎
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Zappaholic: Grabbarna är ju nöjda nu när dom vunnit två hemmamatcher innan. Klart dom ska få mysa lite och chilla ikväll.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Sommen: Tar också en paus från detta ett tag nu.. håller lite koll på forumet ur modereringssyfte. Ta hand om er gubbar
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Zappaholic: Vi är snart uppe i 3,5 mål insläppt per match i snitt. Håller inte att spela så här. Vi kommer straffas.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Mattson: jag tjatar om tränarbyte, det gjorde jag redan innan säsongen. Har någon annan bättre lösning så vassagod
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Bratwursten : Dags att börja fundera vad man bäst behöver i laget för att klarar ett kval.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Mattson: Bedrövligt hur vi viker oss. Ingen stolthet alls över att komma ut i hemmaarenan och visa vilka som bestämmer.

Så tråkigt...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
KK är den pinsammaste supporterklubben vi har i Sverige. Snacka om mindervärdeskomplex, vilka tror dom de är?

Vill så gärna apa efter sthlms firmorna och alla skrattar åt dom.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Bratwursten : Kul för Malmö att det äntligen lossnar i målskyttet...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Blääääääääää buuuuuuuuuuuu
Jag går och spyr
Kommentera


Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Blå grottan: Mm, diffar 3 poäng med 38 matcher kvar. Känns lugnt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Bratwursten : Efter 53 min har han ett skott på mål...
Och där spränger vi gränsen för vad man ska behöva se...
Sigalet årets flopp?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Mattson: Finns minst två sämre lag i ligan, just nu iaf. Och tur är väl det, för annars hade jag varit mer orolig jag med.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
pastorn: Haft läge att skjuta flera gånger men passat till medspelare i sämre läge.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Händemark följer MIFs game plan, att spela som ett lag. Brynäs idkar socialverksamhet och låter alla glida omkring och delar broderligt på alla 60 minuterna.

Uggla har skrivet en låt som passar... Jag mår illa
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
pastorn: nån som har mailen till Sundlöv?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Det här var det slutgiltiga beviset på var Brynäs står som lag denna säsong. Efter en liten minivändning i vindarna så går man ut å gör en sån här insats. Alltså man blir ju fan skogstokig. Så besviken... Varför lägga tid på detta skit? Man har tyvärr misslyckats med att sätta ett vägvinnande spel. Detta i kombination med svagt ledarskap och spelare som presterar rejält sämre än vad man kalkylerat med gör att vi får sikta in oss på seriens bottenskikt. Blir vi 10:a i år känns det som det absolut bästa vi kan mäkta med. Tror vi får tampas med Leksand och LHC om att undvika 13:e...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Pajen: Undrar hur många blockerade skott Malmö har idag..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Qvarre: Dåligt hemjobb av 24:an vid 4-2 målet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Noll skott på mål av Rödin trots mest speltid av alla.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Pajen: Mm, karmat hoppar upp och biter där bak
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Carlo: Aa, av den anledningen är inte KK på plats idag iallafall. Dåligt formulerat av mig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Carlo: Scott mitt i magen😂
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Hardi: Det var ju Blomqvists mål, inte 66ans....
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Pajen: KK är inte avstängda. Bara enskilda personer som bråkat med polisen vid Leksands matchen.
Kommentera

« · 1999844 · »