Det är alltså därför Brynäs gått på halvfart hittills:
"Många av Brynässpelarna är förkylda. "Men det går åt rätt håll, känns bättre nu" säger Silfverberg."
Jag vill se Nihlstorp i mål. Brynäs ska spöa deras bästa lag.
Zappaholic: Testa Oppigårds olika alesorter, fina grejer!
sylf: som färdkost 2st/m i 24 m, till matchen blir det finwhiskey ala Lord Calvert!
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Är du granne med systemet?? Vilken satans lyx...
Själv har jag inhandlat några Punk IPA och Trashy Blonde från Brew Dog...förbannat goda öl dom gör!!
sylf: Brynäs brukar ju prestera ganska dåligt när det är fullsatt i hallen, hoppas på trendbrott där.
Deleteknappen är jag alltid redo med ;)
Lunkan: Samma här, känner mig positiv, fullsatt, fredag, Nils Torps öga fucked up, hur stor blir förlusten?
Marcus, är du redo med deleteknappen?
Har en bra känsla inför matchen ikväll och det är inte bra...
Redigerad kommentar
Erat:Underbart , vilken fin hälsning till Familjen i Karlstad , hehe
Segertåget rullar vidare i kväll , då man har kommit hem från Thailand så är det nu mitt älskade Brynäs som värmer hjärtat ,
En liten hälsning till Färjestad ikväll!
Redigerad kommentar
Jaha, så var det GAMEDAY igen, semifinal 3:7 i ett fullsatt Läkerol Arena. Hoppas o tror att PW står ikväll, ett snabbt mål så får vi hoppas att hans kväll är förstörd. Precis som vanligt så är det mycket o snabb skridskoåkning som gäller, ligga tätt på och våga ta o ge lite stryk, gör vi det så kommer det att brinna till hos FBK o de kommer att ta korkade utv, vilket vi förhoppningsvis kan uttnyttja.
Tips: 4-2
Mål: Silfverberg 2, Granström och Gunderson.
Horace76c: Har själv bidragit med 4 biljetter till kvällens match. Det finns bara några ströplatser kvar läste jag någonstans.
Kan vi visa upp samma spel som senast så vinner vi. Hoppas att domarna tar ett steg till på spelförstörande moment.
65selander:
Inget speciellt angenämt problem FBK har nu. Sätta in en halvblind Nihlstorp eller en PW som sprider osäkerhet i laget (tycker inte han gjort några misstag den tiden han stått mot oss dock).
Vem som än står i kväll så kommer FBK vara hämmade av det .... tror jag.
Angenämare för oss om en målvakt skulle gå sönder då vi har fullgod(a) reserv(er?)
Gurra88: "Det kallas avundsjuka. ALLAS våta dröm är att ha en Järnkrok i laget. Den som förnekar det är bara oerhörd obegåvad."
Clarence: "Men efter igår känner t o m jag en strimma av hopp inför fortsättningen."
Trodde aldrig jag skulle få skriva det. Men det är ju kloka och bra kommentarer!
70 Rodrigues: Skål på dig! Själv dricker jag apelsinsaft och äter korvstroganof just nu. Torrboll-varning!
Redigerad kommentar