Brynäs IF

714408 inlägg · 7953 ämnen

Färjestad - Brynäs 2020-02-15

« · 2035843 · » Till forumet


Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Jahapp Boqvist ersättare blev det inget med.... tråkigt..... Sundlöv och framför allt Dackell borde ta en titt i spegeln och gå ut i media och erkänna sig besegrade än en gång! Katajävlastrof....
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Charles: Sundlöv skulle ersätta Boken . Har haft 5 månader på sig . Han har skeppat spelare å inte ersatt . Så Brynäs som gjort en så fin säsong har nu mindre "kroppar" än när säsongen startade . Det är INTE å satsa .Så för mig ser det ut som att ingenmansland är årets mål för Brynäs If . Det är ett misslyckande .
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zappaholic: Sören Persson borta är oftast ett för stort handikapp SHLs överlägset största hemmadomare. Hur kan den karln se sig i spegeln?
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Jan Grismöbel: inte ens Leksand som hade fått fram bra pengapåse hittade spelare
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
xxx BIF xxx: Du missförstår.

Varför startar personer här diskussioner och riktar dem mot Huge om de nu anser att allt han skriver är dravel? Känns extremt meningslöst och leder väl ingenstans?

Och fint att det finns ett helt gäng ädla individer som tillsammans "står upp" mot en annan person.

Vuxet.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
xxx BIF xxx:Midnatt . Ingen satsning . Nöjda i båten . Då vet vi .
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zappaholic: Du och Johannes Hedberg piper om dravel som uppstår kring dravelkungen Huge, men det är ofta alla andra som ”står upp” mot hen ni försöker få att bära hundhuvudet, oavsett vem som startar.
Konstigt det där..
Kan ju olyckligt och ffa oförtjänt framstå som ni anser hen tillför något till forumet, som faktiskt går att diskutera OM och RUNT Brynäs.
Ogillar ni sånt kanske ni ska försöka vända er frustration mot viruset som är roten av problemet och inte biverkningsreaktionen.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Någonstans gillar jag spelstilen hos så länge det inte är fultfegt. Men det är inte ett lag som är någon favis.

Det kostar energi, både fysiskt och mentalt, att bjudas på ofrivillig lungkramare mot sargen eller tvingad polera öppen is med arslet.

Shl går mot en spelstil med speed och handleder osv osv men har man det plus lite halvblinda domare så är det en stor fördel att kollektivet kan kliva in med tyngd. Önskar Bif hade lite mer av den varan hos andra än bara scott, sigalet osv.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
"Något som var lite diskutabelt eller?

– Mmm. Jo, så kan det vara. Domarna gör sitt jobb. Ibland blir det rätt, ibland blir det fel. Så vi går vidare, säger Molin kort. "
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Steenm: Gått plus? Nja, det ska vi inte ta för givet än. Jag tippar säsongen är slut ett par veckor in i mars, så det känns avslaget. Tacksamt att Brynäs höjt sig något och klarar sig, men mer är det inte. Sen ikväll, kan vi inte sluta med dessa grova överord ändå. Låt oss bara hålla tummarna för att vilket lag som helst stoppar detta självgoda, otrevliga lag från Vänerns norra strand...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
1 timme å 5 min kvar tills vi ser å inser att Ledningen i Brynäs har gett upp säsongen med 11 matcher kvar . Sponsorerna jublar över utdelningen på sina satsade pengar ..
Edit. Dom visar att dom inte engång försöker satsa på annat än ingenmansland. Dom 2 sista värvningarna var endast för att försöka överleva i shl .
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Godnatt grabbar, jag älskar er
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
... ändå kul att se att vi fått in två spelare (Björk, Persson) i laget som utmärkte sig ikväll. Fina värvningar, och det känns verkligen som att vi gått plus på bytena.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zzz: Jag satt och kollade nåt klipp med Jämtin också, jaklar vad en sån spelar skulle ha dragit igång i en sån här situation
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Forsberg 1978: du det där med domarna i respektive stad kan du lägga ner!! Det är ju bara barnsligt att tro nåt sånt! Jag har under de sista 20 omgångarna kollat lite extra på det och förutom att Örebro skulle haft straff mot oss senast så är det precis tvärtom!! Frölunda har haft oflyt med domsluten! så lägg ner det stämmer inte!!

Mike.F
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
nyb: moget
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Ove Myling: Varför slänga bränsle på elden hela jävla tiden...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zappaholic: blir så löjligt när grinande dagisbarn tror dom kan göra ett bättre jobb än initierade yrkesmän.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Lindström: Jag satt och kollade på lite Granström highlights här om dagen. Vilken lirare och karaktär. Sånna spelare görs inte längre.

Snubblade också in på någon slutspelsmatch mot Färjestad i Karlstad, måste ha varit något av Czernecki åren. Brynäs är extremt underlägsna så taktiken verkar vara att grisa och dra igång stök efter varje avblåsning. Granström var överallt och såg ut att trivas, publiken är helt galna och förbannade på Brynäs. Kändes som att läktaren skulle rasa.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Har funderat pä en sak efter kvällen match..Vi har haft domarna mot oss i stort sett hela säsongen. Jag tycker att man borde ta fram alla situationer där vi fick felaktiga utvisningar men även situationer där motståndarna skulle åkt ut. Jag kan ta fram minst tio sådana tillfällen och blir fan i mig riktigt förbannad när vi åker ut för "ingenting" (se matchen mot Luleå).
Är frustrerad som f...n
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Ove Myling: Hur fan orkar du? Varför inte bara lägga ner och gå vidare. Så sjukt barnsligt...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Mattsvart: Den här matchen kommer inte bli lätt att släppa, detta är inte ok!!! Jag hatar verkligen SHL:s domarkår och dess rädsla för Karlstad, Göteborg och till viss del Stockholm! Lever domarna under konstant hot mot dessa lag? Bara spekulerar nu men något skumt är det tyvärr...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Huge: patetiskt att klaga på kunniga yrkesmän

Så löjligt att kalla domarna enögda när du inte har någon insikt om vilka förutsättningar dom har när dom fattar sina beslut.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Brynäsgubbe: jag förstår att spelarna inte vill lägga ner energi på domarna men hade man varit på mer efter deras vidriga 3-1 mål hade man kanske kunnat få med sig en billig utvisning efteråt istället för tvärtom(!). Se bara på Lundqvist i Frölunda. Tjatar alltid på domaren.

Sen hoppas jag nån överklagar deras sista mål som föregicks av avvaktande utvisning. Skulle iofs inyr förvåna mig om det bara var rödin som Sören ville plocka.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Brynäsgubbe: Tyvärr så har Brynäs i 10 års tid prioriterat smurfar med fart istället för någon riktiga karaktärsspelare. Sista vi haft är just Granis.

Nån som fö kan förklara mormors 2 nya år med Mannberg?
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Mår fan illa av att se FBK får fortsätta sitt satans grisspel år efter år . Domarkåren å media fortsätter å dalta med svinen i Karlstad Laget stog upp bra i dag å kan bara tänka mig hur spelare känner sig när dom möter fbk och domarna . Det är något alvarligt fel när man ser vad som sker på isen innan flera av deras mål idag . Men allt är som vanligt i Karlstad.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zzz: Pontus Widerström delade ut tacklingen. Ett svin som dessutom är värdelös på ishockey.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Forsberg 1978: Avskyr att vi inte har någon riktigt jävla gris kvar längre, Granis hade fan skickat halva FBK till månen om domaren hållt på såhär när han var med. Både spelare och ledare lägger sig platta och tar det. Vidrigt.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Nästa match på tisdag mot Linköping. Riktigt viktig. Nu släpper vi detta! Livet är för kort.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Varje gång FBK vinner en hockeymatch förlorar svensk hockey. Viktigt att de inte vinner ett SM.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Brynäsgubbe: Det hoppas jag verkligen detta ska inte domarasen få komma undan med, tur att jag inte spelar eller är ledare i denna match, då hade jag suttit i häktet nu...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Mål 1 vräker ner en spelare utan puck, Mål 2 klubba i ansiktet, mål 3 tacklar spelare utan puck, mål 5 gör mål under avvaktande utvisning, SHL domare suger k*k
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Jag tycker dom gör rätt som tar målvakten tidigt.
Tycker oftast dom gör det alldeles för sent och aldrig får chansen att etablera tryck och förhoppningsvis få med sig en utvisning.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Finns inget lag jag hatar som Färjestad och deras jävla fans.
Vem var grisen som delade ut en jätte tackling med 3 sek kvar?
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zappaholic: Och zebrorna avslutar som sig bör: ND får två crossar efter varandra i ryggen vid sargen så att dom kan sno pucken och måla i öppen kasse.
Aja, vi står upp bra trots zebrornas enögdhet.
Svårt att slå ”FBK, hugg och slå” på dom premisserna. Märks på deras spelare hur glada dom var efter slutsignalen, vi tar dom som vanligt i kvarten...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Forsberg 1978: hat, jag känner bara har, jag skulle fan bomba sönder hela jävla Karlstad om jag hade möjligheten, med domarna kvar i stan ska tilläggas.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Tydligt att några i Brynäs sa några (förhoppningvis) väl valda ord efter signalen.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Varför blir målet ens godkänt när domaren höjt armen för avvaktande utvisning innan målet??menar idioten att det var brynäs som hade avvaktande??
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
fluffman1991: Rödin visar att den storvuxna bebisen Rydahl ska tillbaks till dagis!
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Han slår alltså Rödin i nyllet utan att zebrorna reagerar.
Summerar insatsen av pajasarna i randigt ikväll.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
FBK kan dra åt helvete. Jävla pisslag.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Det målet får Molin och Holmqvist ta på sig... lite väl tidigt att ta målisen!

Nä den här jävla matchen lämnar en rejäl besk smak då domarna är så jävla ÄCKLIGT VIDRIGT USLA, korrupta jävla skitliga är vad det är!!! LÄGG NER SKITEN!
Uppdrag granskning varsågoda gör det ni ska...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zappaholic: sen varför bjuda på ett mål till ?
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Stå förfan upp för vår kapten!
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Färjestad något bättre än Brynäs i kraft av hemmaplan. Men utan domarmisstagen hade vi lika gärna kunnat vinna.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Axle San: Håller med hur fan kan han ta målisen
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Bagdad Bob: Fan! Sur förlust där domarinsatsen var som tröjorna, färgade🤡
Skönt att lagen bakom förlorade iallafall.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Domarna blev för mycket ikväll. Aja.
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Bagdad Bob: Jag tycker ofta man tar målisen för tidigt. Visst, man ger sig själv längre tid att kvittera, men även längre tid för motståndarna att göra mål...
Låst ämne

Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Varför ta målisen innan man etablerat spelet?
Sen hur många överfall ska FBK få komma indan med under en och samma match?

In och kör över deras målis eller åtminstone klappa i för nån.... 💀
Låst ämne

« · 2035843 · »