Brynäs IF

710624 inlägg · 7953 ämnen

Fula ord!!!

« · 690744 Till forumet


Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: alltså när dom haft chansen att avgöra i Scandinavium
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Ja... Färjestad har höjt sig i dom båda finalerna som dom mött Frölunda i som senaste åren som Frölunda vunnit men Frölunda har ändå vunnit. Jag tror dom tar det här också.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
70 Rodrigues: Brynäs var inte motiverade nog... ;)

På torsdag är det "Do or Die", precis som det varit vid de två senaste SM-gulden...

Som sidospår så hoppas jag verkligen att Öhrstedt är bättre på att släcka bränder än att spela hockey..... Annars blir det många innebrända i Uppsala i framtiden.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: "Motivation slår klass" Så va fan hände ikväll då??
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: Jag tror knappast att 12000 på läktaren vill se Frölunda backa hem på torsdag... Nej de är för bortskämda med att Frölunda ligger på.

Backar de hem så vinner Brynäs...Motivation slår klass
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: Min devis lyder, hårda, heta känslor under match! Jag är en ruskig patriot på läktaren och skriker barnförbjudna saker och fuckar åt domaren och spelare allt för att psyka och störa! Det kan vara direkt "otrevligt" att vara nära mig när det spelas viktiga matcher för Timrå.


Adrenalinet pumpar och testosteronen bara sprutar ur mig. Det är mitt sätt att tända till. Lägga in en snus, svära som bara den och mana fram bilder av blod och hat.

Sedan när matcherna är över eller i pauserna kan jag dricka öl med likasinnade och vara civilserad.

Det är alltså på läktaren jag får utlopp för mina aggressioner sedan är jag en snäll gosse vid sidan ommed ett stort hjärta.

Såtycker jag det skall vara. Har inget problem med att mina polare i LUleåFans, Järnkaminerna eller brynäsare är elaka i munnen när matcherna spelas. Huvudsaken man har nåt innanför pannbenet efteråt och har civilkurage och uppför sig föredömligt!

Tack för ordet!
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Men man kan ju alltid köra lite fula ramsor!!!
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Hypertaggat lag, vadå ska inte Brynäs spela på Torsdag :-)
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: På TORSDAG!
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Ja det var det.... Fast imorgon kan ju Frölunda "tvinga" Brynäs att anfalla och få till liknande matchbild som idag. Brynäs har ju inte råd med misstag.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: Det finns stor risk för det... Men matchen skall spelas och det brukar vara lite svårare att få till den där extra energin som behövs för att vinna när man har ett hypertaggat lag mot sig och själva har man ju en hemmamatch till på sig att avgöra..

Det var ju rätt små marginaler i fredags...
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Nä den här serien går i graven på Torsdag.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Linnea: Riktiga storstäder har förorter... Göteborg har "öar" hmmm.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: Tyvärr så blir inte matchserien lång nog för BSKV att komma på bättre ramsor än typ "hata"...
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Gusten: Äh, han är ju från öarna. Han räknas inte riktigt; )
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Hasse_BSKV: Personligen hoppas jag att det INTE sjungs några hat ramsor i scandinavium på torsdag. Jag är där för sjunga och heja fram mitt lag, lägger min energi på mitt lag och inte motståndarna
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Hahaha det blir knepit ju.... Ja kör ni hata Göteborg då :-P dom andra får väl gapa Hata hata och sen hålla käft haha
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Då får man väl börja hata HF då :-)
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: Men om man vill hata HELA laget och inte bara en Vänster Forward då? ;)
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Hasse_BSKV: Ja därav frågetecknen till ramsan.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
BSKV är samma som goa gubbar, men dock inte fanseni gävle och stockholm. Gillar sånt
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Precis! Jag har ju lite problem med ramsan "mosa masen" ;)
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
GävleLasse: Man kan ju skrika Hata VF.... men det kanske dom inte har intelligens att komma på?
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Gusten: det finns mängder med brynäsare i gbg, som är medlem i BSkv.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Hasse_BSKV: Det är bara Goa Gubbar som kör med det där tråkiga Aldrig hata bara älska. Bara för att jag skriker hata Brynäs så betyder inte det att jag vill slå ihjäl alla brynäsare. Det tillhör ju liksom att skrika sånt på matcherna. eller har jag fel?
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Gusten: Stackars BSKV att hamna i detta moment 22... De står å skanderar hata hata hata Göteborg en hel match... sedan hoppar de in i sina bussar,bilar å åker hem... till göteborg...
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Hasse_BSKV: Nu kanske jag är ute och cyklar men finns det inte folk från Göteborg i BSKV? Vill t.ex Jompe vara med på den ramsan ;)
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
FreddanVF: du håller med!! Tycker BSKV också skall börja sjunga massa sådana ramsor. Varför vara en snäll klack, inga snälla harar, kommer nån stans. Kom igen, på torsdag kör vi hata hata hata göteborg.
Kommentera

Sv: Fula ord!!!
Hasse_BSKV: Det ger stämning :-) Alltid kul med lite hatstämning.
Kommentera

Fula ord!!!
I matchen mot Frölunda iag, var det en hel del fula ramsor. Domar jävel, hata hata hata göteborg m.m. Tycka vad ni vill, men jag gillar det faktiskt. Inte för det är så snällt, men det låtwer bra på n¨ågot sätt.
Kommentera

« · 690744