Brynäs IF

713994 inlägg · 7953 ämnen

Game!

« · 2413660 · » Till forumet


Sv: Game!
Mattson: Veine ligger på 96 % i Liiga. Han saknas.
Kommentera

Sv: Game!
lapad:

dagens match förlorades i torsdags...
och ska tilläggas HV71 har köpt klasspelare
Kommentera

Sv: Game!
Treklövern1912: Vad säger han då?
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic:
nä men gjuta fram lite vapen med skärpa kanske 😉

Nä håller med, Manner försöker bygga laget o står för sitt ledarskap - det har varit sällsynt i BIF senaste åren
Kommentera

Sv: Game!
Statistiken säger att vi har målvaktsproblem. 78% idag är inte bra.
Kommentera

Sv: Game!
Oavsett vad vi besitter för spelare till varje match (visst spelarna kanske inte är tillräckligt bra osv) men för mig handlar tex dagens match om att vi inte spelar ett tillräckligt bra spel.
Framförallt som jag skrev tidigare vi har ett alldeles för dåligt spel från egen zon och fram till offensiv blå. Vi kommer inte in organiserat på ett bra sätt. Tex så känns det som att Hv har ett klart bättre spel mellan röd och blå idag än vi har. Den typen av ingångar gör att du helt enkelt får lättare till att få längre anfall osv.
Sen om det är för att våra kedjor är för dåligt ihopspelade eller annat vet inte jag.
Saknar ju framförallt Larsson, MEN känns samtidigt som vi saknar centrar som kan bära puck.
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Lyssna på vår kapten i cmore. Manner ligger illa till.
Men vi har ju den garvande målvakten och Honken. 👍
Kommentera

Sv: Game!
Stefan R 63: ja 0 mål är väldigt ineffektivt. Kombination av dåliga avslut, studsar år fel håll och en målvakt som gör en bra match.
Kommentera

Sv: Game!
Jockster : Troligen inte nä men Huge kommer snart förklara varför, utförligt och pedagogiskt

Förstår er frustration
Kommentera

Sv: Game!
Jugge: Nja, vi har bara otur
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Skulle gärna se att man var lite hårdare, inte lika förlåtande emot spelar som gör misstag. Bänka. In med hungriga juniorer. Skapa en konkurrensmentalitet. Släng om i kedjor.
Kommentera

Sv: Game!
Herregud, det här måste vara säsongens överlägset sämsta hemmamatch. Absolut ingen spelare får godkänt. Känns som att PP spelet blir avgörande, HV gör mål på sina och vi är iskalla i våra.
Kommentera

Sv: Game!
Treklövern1912: Vore ett oklokt beslut. Ingen kan göra guld av järnmalm.
Kommentera

Sv: Game!
Skicka Palve och Timashov åt helvete!
Kommentera

Sv: Game!
Tillbaka i gamla fotspår. 2-9 på två matcher.

Så jävla trött på det här att "win some, lose some" år in och år ut. Det tär på mitt gamla Brynäshjärta.

Och efter att ha läst intervjun med Manner tror jag han lämnar efter säsongen.
Kommentera

Sv: Game! Kommentera

Sv: Game!
Treklövern1912: Nä men värva bort Palve mot en riktig center..
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic:
Och därför är det EXTREMT viktigt att vinna "rätt" matcher dvs de mot de andra bottenkonkurrenterna.

Hade hellre sett att Brynäs vann mot Hv och torskade mot Färjestad.

Ja detta var ju rakt igenom en riktigt pinsam jävla tillställning av Brynäs.
Vad kommer att bli effekterna av detta då? Troligtvis absolut ingenting.....
Kommentera

Sv: Game!
Treklövern1912: Seriously??
Kommentera

Sv: Game!
lapad: känns väl som Kahrunen blev skadad eller ville bytas ut själv p g a ilska? Han gick ju ändå rakt ut i omklädningsrummet
Kommentera

Sv: Game!
xxx BIF xxx: Sparka Manner 👌
Kommentera

Sv: Game!
Det som retar mig mest idag är inte förlusten i sig utan på hur man behandlar Kahrunen. Han bytts ut men Lindbäck får sitta säkert efter ett antal nybörjar misstag. Hån mot killen, fyfan...
Kommentera

Sv: Game!
💩
Kommentera

Sv: Game!
Lindström: det där var tex palves solo-prestation som orsakade att det vände och vi fick straff emot oss.
Kommentera

Sv: Game!
Treklövern1912: Vettefan hur vi ska kunna få energi till nästa match. Rödin, Scott och Strömgren bör få fortsätta ihop. Kinnvall måste tillbaka.
Ser onekligen tungt ut.
Kommentera

Sv: Game! Kommentera

Sv: Game!
Storstryk mot tabelljumbon på hemmaplan med 7000 på läktaren, brynäs kan konsten att pissa ner sina fans.......
Kommentera

Sv: Game!
Fyfan vilken bedrövlig jävla match och ändå kan man inte sluta kolla, jävla självskadebeteende och jävla Brynäs
Kommentera

Sv: Game!
Tre bortkastade timmar i erpen.
Kommentera

Sv: Game!
Rätt kille som finns näta ivf, sen visar sig Brynäs sina största egon sina fula trynen.
Kommentera

Sv: Game!
MrCarla: jag med, mycket alkohol.
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Nu har du suttit och argumenterat i 48 timmar mot flera. Jag förstår att du inte bryr dig speciellt mycket om hur Brynäs spelar, bara man spelar.
Sen hur det det går i matchen är mindre viktigt.

Jag kan respektera din åsikt i det fallet.
Men när man som du PROVOCERAR andra skribenter för deras engegemang,hur dom tycker/tänker om Brynäs spel ikväll.
Det måste man respektera att man tycker olika.
Men det gör inte du. Du tycker man är omogen, dagisbarn.
DU har ingen rätt att recensera andras engegemang.

Det är såå många gånger jag har haft lust att säga till dig ang detta, men har avstått.

Men så som matchen har artat sig ikväll så är det bättre att man låter bli att skriva.
Du måste inte besvara med ett spydigt tillmäle.

Mvh Mikael
Kommentera

Sv: Game!
Jugge: Du har nog rätt i det. Det här visar hur mycket Kinnvall och JL betyder. Båda sväljer en hel del istid som nu andra måste ta. Andra som inte är lika kompetenta
Kommentera

Sv: Game!
Falken: Vad är mannerism? Det är ett sätt att förlora matcherna med ett alltför dåligt manskap. ( manner är van att coacha landslagsspelare i motsats till våra amatörer)
Kommentera

Sv: Game!
Mrassarson: Just nu kör jag på Axle metod, alkohol.
Kommentera

Sv: Game!
Lindström: ja har man en center som gillar att köra solo så tvingas man som vinge antingen vänta frustrerad på att få pass eller så tar du chansen själv med puck då du lyckas få den.
Dima faller tillbaka till sitt ego-spel när omgivningen sviker. Tydligt.
Scott är van att ta kampen i sargspelet o kämpa så han påverkas inte så mycket som Dima.
Vi har en landslagscentern och en som inte har platsat på år - varför inte se till att få det bästa i första?
Palve behöver gå med Rödda så han bättre lär sig veta att han lirar en lagsport.

Bra där scott björnen Dima by the way
Kommentera

Sv: Game!
Svensson_62: Förhoppningsvis lär sig Alcén någonting av det här. Brynäs visste att man rekryterade en sportchef helt utan erfarenhet, jag tror inte att man hade varit i den här situationen med en mer rutinerad sportchef. Om vi har tur är Alcén den typen av person som lär sig av sina misstag.
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Skönt att få spräcka nollan.
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Jag vet inte om det är spets bland forwards som behövs, vi gör ju hyfsat mycket mål. Men laget behöver breddas då truppen är lövtunn. Vi har ju bara 5-6 backar och 9 forwards som är SHL mässiga, resten håller inte måttet. När då både Larsson och Kinnvall är borta, och PP spelet inte heller fungerar, då ser det ut så här..

Kors i taket, vi gjorde mål… Så dags nu..
Kommentera

Sv: Game!
Tycker inte vi är så dåligt som lag som en del härinne tycker. Med det sagt är vi inte heller ett lag för den övre halvan av serien…
Kommentera

Sv: Game!
Om nån här inne är lycklig i livet oavsett hur det går för brynäs, hur gör ni? Berätta gärna.
Kommentera

Sv: Game!
Bra med folk ikväll.
Dåligt med precis allt annat.

Lessons learned: Bygg klart laget före säsongsstart!!!!!
Kommentera

Sv: Game!
Vill se Dima på läktaren nästa match, kunde han ställa Palve så visa lite jävla stake och låt han sitta
Kommentera

Sv: Game!
Honken: Vi var inte så värst bra mot Leksand heller.
Kommentera

Sv: Game!
Jugge: Tror det kommer se ut så här. Vinner några, förlorar några. Det lyfter inte när våra svagaste spelare håller för låg nivå…utöver det måste spets in bland forwards.

Vi var ju på väg att lyfta men så blev det som det brukar.
Kommentera

Sv: Game!
Mattson: Vi har hamnat i en fruktansvärd formsvacka, möter jumbon, som har en tillfällig formtopp. Gäller att studsa tillbaka så snart som möjligt….
Kommentera

Sv: Game!
Mattson: kan väl ha varit svullet och så. Så det inte gått att göra en riktig utvärdering.
Annars mörkas alla skador så mycket som möjligt (läs alla lag) tills det är 100%

Vilket material???????
Kommentera

Sv: Game!
Axelsson: Dyraste trupp vi haft?
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Ingen kan ju ta dig på allvar Huge. Sök hjälp.
Kommentera

Sv: Game!
Mattson: Vilket material tänker du på då?
Kommentera

« · 2413660 · »